freeSAT zpřístupnil klientům samoobslužný portál, funkcionalita je však omezená

Nizozemský operátor satelitní služby freeSAT pro Českou a Slovenskou republiku zprovoznil samoobslužný portál pro své klienty. Umožňuje mít přehled o smlouvě a vyúčtování, provést obnovu satelitní karty. Neumožňuje však platit online ani měnit programové balíčky.

Ilustrační foto - fotobanka Thinkstock

Ilustrační foto – fotobanka Thinkstock

Aplikace poskytuje zákaznický servis, neumožňuje však měnit balíčky

Aplikace Moje freeSAT podle oficiální tiskové zprávy operátora poskytne všem zákazníkům satelitního operátora freeSAT kompletní zákaznický servis – ať už se jedná o spravování smluv a osobních údajů, sledování aktuálního přehledu účtu a jeho historie či správu čipové smart karty. ákazníci mohou díky aplikaci Moje freeSAT sledovat i svá vyúčtování a budou mít přehled o aktuální částce k úhradě.

Další podrobnosti o funkcionalitě svého zákaznického portálu nabízí freeSAT v nejčastějších otázkách na svém webu. Pozornější uživatel si všimne, že služba nenabízí mnoho dalších možností.

Jednoduché obnovení přístupové karty freeSAT na dálku

Například není možné přes portál Moje freeSAT rozšířit nebo omezit programové balíčky. Tuto možnost operátor nabízí pouze skrz svou zákazníckou podporu na telefónní lince. Přes aplikaci není ani možné pozastavit nebo vypovědět smlouvu, ani není možné zaplatit fakturu online – například platební kartou.

Z tohoto pohledu tedy nový portál nenabízí příliš mnoho nových možností pro zlepšení komfortu zákazníka.

Pozitivem je možnost provést aktualizaci zápisů na přístupové kartě na dálku v případě, že karta nebyla používána déle než měsíc. V takovém případě může klient pomocí tohoto portálu obnovit služby prakticky okamžitě. Doposud mohl obnovení služeb provést pouze přes telefónního operátora denně nejpozději do 22:00 hodin. Nyní má tuto možnost k dispozici nepřetržitě.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .