Síť Hitrádio má nový vizuální styl a zvukovou grafiku, nadále rozvíjí silné regionální značky

Po deseti letech budování brandu „Hitrádia“ má tato síť regionálních stanic nový vizuální styl a zvukový obal. Cílem je posílit vnímání značky na trhu a oslovit nové posluchače z cílové skupiny 20-45 let. Skupina MEDIA BOHEMIA chce Hitrádia dále rozvíjet v jejich tradici silných regionálních značek, které jsou vesměs lídry hitového AC formátu.

Nové logo sítě Hitrádií

Nové logo sítě Hitrádií

Moderní zvuková grafika od Audiowerk v Berlíně

Skupina MEDIA BOHEMIA přichází s nejvýraznějším rebrandingem na českém rádiovém trhu za poslední dekádu. Síť Hitrádií, které si týdně naladí přes 1 mil. posluchačů, od 30. května nasazuje nový zvukový obal, který vznikl v nahrávacích studiích v Berlíně za spolupráce s nejlepšími českými muzikanty v čele se zpěvačkou Dashou.

Nová zvuková grafika Hitrádií nabídne posluchačům zvuk, který překračuje soudobé normy a dovolí jim nahlédnout do budoucnosti rádií. „Chtěli jsme do českého éteru přinést zcela nový zvuk, proto jsme si pro spolupráci na nové zvukové grafice vybrali špičkové studio Audiowerk v Berlíně, které je držitelem celé řady německých rádiových cen nebo mezinárodních Eyes and Ears Awards“, říká Jan Neuman, člen představenstva MEDIA BOHEMIA pro řízení programu.

Nové logo i nové barvy

6. června představí Hitrádia posluchačům i nové grafické logo, nový font a své nové barvy. Oválné ohraničené logo nahradí moderní, dynamické, progresivní logo vytvořené ostravským grafikem Georgi Stojkovem, který má za sebou úspěšnou spolupráci s Febiofestem, či kapelou Kryštof. Dominantou nového loga se stává srdce, které hraje.

Nešlo nám čistě o změnu loga. Zadání bylo změna komunikačního konceptu Hitrádia. Kreativní návrh Georgi Stojkova byl zcela jednoznačně nejpromyšlenější a pracuje skutečně s celkovým komunikačním konceptem rádia. Před deseti lety bylo hlavním cílem vytvořit programově homogenní skupinu regionálních rádiových lídrů, zároveň ale zachovat jejich regionální jedinečnost. Dnes se posouváme o krok dál a nový komunikační koncept Georgi Stojkova má za cíl posílit pozici Hitrádií u posluchačů jako jejich srdeční první volby,“ dodává Jan Neuman.

S tím je spojená změna hudebního positioningu, kdy Hitrádií budou nadále hrát „hit za hitem“, nicméně nově budou Hitrádio – rádio, které hraje!

Zvukovou a vizuální změnu doplní uvolněnější a mladší projev moderátorů a výchova silných regionálních osobností. Rovněž zpravodajství nového Hitrádia bude dynamičtější, flešovitější a zábavnější při zachování regionální kompetence a serióznosti.

Zvuková grafika sítě Hitrádií v roce 2016

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .