Rádio Jih hraje hity pro dobrou náladu, po sedmi letech mění obal

Loňský refresh programového schématu jihomoravského Rádia Jih následuje od ledna nový zvukový obal a změnilo se hlavní motto stanice. Pokračuje soutěž o peníze, která vyžaduje od posluchačů soustředěné sledování rádia.

Ilustrační foto Shutterstock.com

Ilustrační foto Shutterstock.com

Srpnové novinky pokračují, hity 90. let zaujaly

V srpnu loňského roku přistoupilo Rádio Jih k inovaci programu. Večerní vysílání obohatily hity 90. let, v pátek a sobotu chystá Československou párty. V denním vysílání nasazuje nadále zábavné prvky, za všechny zmiňme rubriku Slovník života aneb život o třicítce s nadhledem a humorem.

Hvězdný lov se stal zaběhnutou soutěží o pět tisíc korun, ve vysílání je třeba odchytit hledaného interpreta a dovolat se jako první do studia. Cílem hry bylo nastavit co nejjednodušší pravidla, bez registrace. Prvním byl Ed Sheeran, zatím poslední pak Ewa Farná s písničkou Boky jako skříň.

Výrazné zvukové logo Rádia Jih uvádí novou grafiku

S další inovací přišlo Rádio Jih od ledna, kdy spustilo nový zvukový obal doprovázený sloganem „Hrajeme hity pro dobrou náladu„, s občasným dodatkem „A žádný dvakrát během dne„. Naposledy větší změnou prošla zvuková stránka na začátku března 2013. Znělky zpráv a rubrik zaštiťuje výrazné zvukové logo, rovněž inovované. Staniční identy jsou výhradně mluvené, s podkresovou hudbou je nasazen pouze v celou hodinu.

Identifikace Rádia Jih staničním sloganem nadále udržuje důraz na regionalitu („Rádio jižní Moravy„), opouští claim „Jsme vám nejblíž“ a naopak posiluje vnímání muziky jako spojovatele dobré nálady („Hrajeme hity pro dobrou náladu„).

Programové novinky v Rádiu Jih

Rádio Jih zařadilo do svého vysílání hned několik programových novinek. Tou nejzásadnější je nová soutěž o peníze, večerní program obohatily hudební speciály. V denním programu jsou nové zábavné prvky.

....
Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .