Přeskupování sil na Slovensku: Europa 2 mění reklamní zastoupení

europa-2-vizual-651

Slovenský rozhlasový trh prochází dynamickým vývojem. Nyní dochází k přeskupení sil na reklamním trhu. Rádio Europa 2 mění reklamní zastoupení. Místo dosavadní spolupráce s Fun rádiem se zařazuje do portfolia skupiny Radio Services.

Skupina Radio Services bude nově zastupovat stanice Rádio Vlna, Anténa Rock, Rádio Jemné a právě i značku Europa 2. V portfoliu má i dětskou internetovou stanici Žofka. Informuje o tom web Mediálne.sk.

Europa 2 doposud obchodovala svůj reklamní čas v rámci skupiny Fun Media Group/Radio Group společně s nejstarší soukromou rozhlasovou stanicí Fun radio. Jejich společný podíl na trhu činil přes 21 procent. Nejvyšší podíl na trhu v širší cílové skupině 14-79 let má lídr trhu Rádio Expres. Tento podíl činí zhruba 23 procent.

Podíl skupiny Radio Services doposud činil necelých 13 procent. Po započtení podílu Europy 2 by se měl zvýšit na hodnotu přesahující 21 procent.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: ,