Nová odpolední show na Hitrádiích vysílá do celé republiky

Regionální rozhlasová síť Hitrádií již více než měsíc vysílá každý všední den odpoledne do celé republiky společný program. Jde o přelomovou změnu a od letošního února ve všední dny v čase 12:00 – 15:00  je možné poslouchat jakékoliv Hitrádio z jediného místa, konkrétně z moderního studia v novém pražském sídle skupiny Media Bohemia – Sky gallery.

Obrázek 06.03.20 v 14.14

Zdroj: Media Bohema

Celou rodinu Hitrádií v současné době tvoří devět regionálních rádií: Hitrádio City, Hitrádio City 93,7, Hitrádio Orion, FM, Hitrádio FM, Hitrádio FM Plus, Hitrádio Dragon, Hitrádio Faktor, Hitrádio Černá hora a Hitrádio Vysočina. Celkově Hitrádia týdně poslouchá 1,1 mil. posluchačů, denně je to téměř 650 tisíc posluchačů (zdroj: Radioprojekt, 3+4Q/2019).

„V posledních letech jsme věnovali spoustu energie a času marketingu Hitrádií napříč našimi regiony. Společná značka Hitrádio posílila v mnoha aspektech a v současné době patří k respektovaným brandům, se kterým je třeba na českém rozhlasovém trhu významně počítat. V tuto chvíli je před námi další cíl – a to jednak výrazně posílit programovou a contentovou složku našeho vysílání, a zároveň přilákat zadavatele významných reklamních kampaní, kterým můžeme nabídnout téměř celoplošný prostor ve vysílání,“ prozradil programový ředitel skupiny Media Bohemia Jan Neuman.

Každý pracovní den tak provází odpolednem na všech Hitrádiích dvojice moderátorů Ondřej Havel a Johan Mádr, dosud velmi úspěšná dvojice ze sesterského Fajn rádia. „Johan a Ondra jsou talentovaní kluci, kteří se základům moderování v rádiu naučili u mladšího formátu. Teď nastal čas, posunout je dál k dospělejší cílové skupině, k posluchačům Hitrádií. Baví nás jejich nálada, kreativa, celkové pojetí moderace a v neposlední řadě práce se sociálními sítěmi, kde jsou oba velmi silní.“ potvrdila programová ředitelka sítě Hitrádií Markéta Rachmanová, která mimochodem řídí i nově pražské Hitrádio City 93,7.

Johan a Ondra – polední show na Hitrádiu
Johan a Ondra – polední show na Hitrádiu

Centrální odpolední vysílání posluchačům nabízí nejenom aktuální národní témata, ale díky silné regionální základně se věnuje i příběhům z regionu, které mají na to překročit jeho hranice. K tomu přidává soutěže o lákavé výhry a zábavu.

Dalším společným produktem sítě je hudební speciál Tajemný rok. Posluchači jej mohou slyšet každý všední večer od 18 hodin a vychází z předlohy pražského Hitrádia City 93,7, kde patřil k úspěšným konceptům. Moderátor Lukáš Barczay jej celou hodinu vysílá živě a staví nejen na legendárních hitech napříč dekádami, ale i na unikátní interakci s posluchači, kteří se tak mohou zapojit do vysílání z jakéhokoliv regionu, při poslechu jakéhokoliv Hitrádia.

Tajemný rok Cover 970x350
Lukáš Barczay – Tajemný rok

Přes všechny tyto programové novinky se ovšem nic nemění na tom, že Hitrádia nadále zůstávají po zbytek dne ryze regionální. Posluchačům v devíti různých regionech tedy nabízíme dál kompletní regionální servis, silná regionální témata, nejrychlejší dopravní informace z dané oblasti, stejně tak jako kulturní pozvánky na regionální akce. To vše s regionálními moderátory a místními promo kampaněmi.

Jisté změny zaznamenal i playlist Hitrádií, který už je nějaký čas společný pro všechna Hitrádia. O hudební dramaturgii Hitrádií se nově stará Lenka Drazdíková.

Síť regionálních stanic Hitrádií čeká opět nabitý rok plný významných mediálních partnerství a projektů, na kterých spolupracují primárně s předními českými interprety a pořadateli velkých, nejen regionálních eventů.

Autor článku:

Komentáře (1)

  1. Dylan2

    Sice jsou hitrádia „RYZE REGIONÁLNÍ“, jak se nám tu snaží předestírat samá pozitiva a jistoty, ale o nedávném pohlcení rádia Magic (Metuje) Černou horou tu není ani zmínka. A stejný playlist může znamenat jen jediné – postupné a potiché sloučení všech lokálních rádií do jednoho molochu, s jedním studiem. Příkladů je více než dost i z nedávné historie: Evropa 2, Kiss, Fajn, Blaník…

    Dávám tomu tak rok, maximálně dva a bude tu další „celoplošný kolovrátek“ – sice ideální pro zadavatele reklamy, ale zcela odosobnělý pro široké posluchačstvo, zvyklé na lokální zprávy, moderátory a program a SVÉ lokální / regionální rádio. Tento posun k centralizaci se mi nelíbí, až mě děsí… Malá jiskra naděje je snad už jen postupné rozšiřování DAB, kde si můžu vybrat z širší nabídky i mimo svůj domácí region.

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .