Hitrádia posilují hudební a zábavnou image, spustí Šampionát

Síť Hitrádií, která spadají do mediálního domu Media Bohemia, spustí v úterý 5. dubna ve vysílání nový soutěžní prvek s názvem Šampionát. Soutěž koresponduje se strategií Hitrádií v oblasti hudební dramaturgie a zaměří se na netradiční zpracování hudebních hitů. Projekt poběží každý všední den v rámci Snídaně šampionů a pro promotion bude využívat, billboardovou kampaň v síti BigMedia, PR, online reklamu, propagaci na sociálních sítích i klasické printové formáty v médiích VLM, CNC nebo Burda. Hudební Šampionát_Hity
Zdroj: Hitrádia

V průběhu dubna se mohou posluchači Hitrádií těšit na nový soutěžní koncept ve stylu „poznej hit a vyhrávej“ s názvem Šampionát. Bude součástí ranního vysílání Snídaně šampionů moderátorů Kateřiny Pechové a Dominika Vršanského.

„Náš Šampionát vychází z osvědčené praxe evropského AC formátu neboli Adult contemporary music formátu, který je jedním z nejefektivnějších, co do oslovení cílového publika posluchačů. Navíc skvěle podtrhuje naši hudební image, kdy se dlouhodobě jako síť rádií zaměřujeme na pestrý playlist s akcentem na hity,“ vysvětluje programový ředitel Hitrádií Michal Merenda.

Rádio počítá s tím, že v průběhu měsíce rozdá posluchačům více než 100 tisíc Kč. Každý všední den zazní ve Snídani šampionů popový hit, který bude upravený do nové hudební podoby ve stylu rocku, reagge, hip-hopu, opery a podobně. Soutěžící, který song pozná, získá výhru od 5000 Kč. „Zmiňovaný formát přináší rádiu několik výhod. Aktivně osloví nejen soutěžící, ale i pasivní posluchače. Navíc jde o jednoduchý koncept, který nevyžaduje velké znalosti, proto vyhrát může každý. V neposlední řadě kromě hudební složky vytváří prostor i pro zábavný obsah a emoce posluchačů.“ dodává Merenda.

Kromě PR, online kampaně a promotion na sociálních sítích počítá rádio také s billboardovou kampaní v síti BigMedia, s printovou kampaní u VLM, CNC a vybraných titulech vydavatelství Burda.

 

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .