UKÁZKY UVNITŘ – Mobilní operátor Vodafone představil v březnu nový systém tarifů, jejich nastavení je zcela v rukou uživatelů.
Vodafone pokračuje v netradičních reklamních kampaních. Tentokrát se hlavním motivem stávají chameleoni, kteří mají symbolizovat „konec přizpůsobování se„. Jeden z chameleonů v reklamách se už odmítá nadále přizpůsobovat okolí (tedy stávajícím tarifům) a požaduje, aby se okolí přizpůsobilu naopak právě jemu. Cílem nové kampaně je představení nově nabízených flexibilních tarifů.
REKLAMNÍ KAMPAŇ VODAFONU: AUDIO 1, AUDIO 2
Nové tarify uvedla společnost Vodafone 6. března, v televizi odstartovala kampaň 15. března. Za novou reklamou stojí agentura Y&R Czech Republic. Nové tarify „Vodafone Na mír“ disponují hned několika vlastnostmi, zákazník si může nastavit počet volných minut, SMS a internetu v kombinaci s dalšími balíčky. Umožněno je přejít i na nižší tarif, dosud za tento krok museli zákazníci platit.
Neomezené volání zaplatíte u firmy Vodafone 2700 Kč. Konkurence nabízí tuto službu za vyšší ceny (O2 3900 Kč, T-Mobile 3990 Kč). Podle svých slov Vodafone tvrdí, že nová služba umožňuje přes 2,5 tisíce kombinací.
Aktuální reklamní kampaň sestává ze dvou televizních spotů (v hospodě, v kuchyni). Doplněna je ještě dvěma rozhlasovými spoty, nechybí ani inzerce v printových médiích.