Česká marketingová společnost vyhlásila výsledky 20. ročníku soutěže Marketér roku 2024. Hlavní ocenění získal Robert Chmelař, marketingový ředitel Partners banky, který si odnesl titul Marketér roku a Velkého modrého delfína za mimořádný přínos při budování značky nové bankovní instituce na českém trhu.

Soutěž každoročně oceňuje výrazné osobnosti, které přispívají k rozvoji marketingu ve svých firmách i celém oboru. Záštitu letos opět převzal světově uznávaný odborník prof. Philip Kotler, předsedou poroty byl doc. Miroslav Karlíčekz Fakulty podnikohospodářské VŠE v Praze.
Pavel Moravec z JLV: Umění jako součást marketingu
Jedním z výrazných laureátů letošního ročníku je Pavel Moravec ze společnosti JLV, který obdržel ocenění Malý zlatý delfín.
Držitel Zlatého delfína 2024 Pavel Moravec (JLV) vysvětluje výhody propojení umění a marketingu.
Pod jeho vedením se JLV dlouhodobě věnuje propojení estetiky, umění a zákaznické zkušenosti. Umělecké prvky využívá nejen v rámci designu a produktových detailů, ale i v marketingové komunikaci směrem ke klientům.
„Spojení emocí, estetiky a příběhu funguje i v tak tradičním oboru, jakým je gastronomie na kolejích. Děláme to jinak – a s úspěchem,“ uvedl Moravec při převzetí ocenění.

Kompletní přehled ocenění Marketér roku 2024:
🔹 Marketér roku – Velký modrý delfín:
- Robert Chmelař (Partners banka)
🔹 Velké ceny prezidia ČMS – barevní delfíni:
- Zlatý delfín: Jindřich Hovorka (Bauhaus)
- Růžový delfín: Jan Kodada (Gebrüder Weiss)
- Zelený delfín: Vít Vojtěch (Penny Market)
🔹 Malý zlatý delfín – cena prezidia ČMS:
- Regina Netolická (Gorenje)
- Pavel Moravec (JLV)
- Adam Sedláček (Penam)
- Lukáš Přívratský (Respect)
- Jan Filipovič (Templářské sklepy Čejkovice)
🔹 Malý stříbrný delfín – cena prezidia ČMS:
- Pavel Zavadil (Anthony’s)
- Gabriela Zmeková (Bohemia Properties / JAN Hotels)
- Jana Berková (Magistrát hl. m. Prahy)
- Radka Zmeková (Mlékárna Hlinsko)
- Zbyněk Vičar (Vinařský fond)
🔹 Čestné uznání prezidia ČMS za úspěšnou nominaci:
- Luděk Nezmar (Acresia Consulting)
- Nikola Krejčová (Ambrozia)
- Patricie Irlveková (Ensana)
- Martin Růžička (Nobilis Tilia)
- Věra Šejdová (United Bakeries)
Marketér roku Junior: mladí talenti z ČVUT a UKF
V soutěži tradičně nechyběla ani kategorie Marketér roku Junior, kterou Česká marketingová společnost organizuje ve spolupráci s Klubem učitelů marketingu.
🔹 Vítězný tým – Marketingová strategie:
„Poznej svět. Změň názor.“ – ČVUT, Masarykův ústav vyšších studií
- Štěpánka Di Maio
- Beáta Postlová
🔹 Vítězný tým – Marketingová kampaň:
„SOCIA“ – UKF v Nitře
- Viktória Antolová
- Kamila Košecká
- Denisa Sládečková
Soutěž Marketér roku opět potvrdila, že za silnými značkami a úspěšnými kampaněmi stojí konkrétní lidé – profesionálové, kteří spojují strategii, kreativitu i odvahu dělat věci jinak.
