Zlatý delfín pro Pavla Moravce z JLV. Marketéra roku 2024 ovládl Robert Chmelař z Partners banky

Česká marketingová společnost vyhlásila výsledky 20. ročníku soutěže Marketér roku 2024. Hlavní ocenění získal Robert Chmelař, marketingový ředitel Partners banky, který si odnesl titul Marketér roku a Velkého modrého delfína za mimořádný přínos při budování značky nové bankovní instituce na českém trhu.

Soutěž každoročně oceňuje výrazné osobnosti, které přispívají k rozvoji marketingu ve svých firmách i celém oboru. Záštitu letos opět převzal světově uznávaný odborník prof. Philip Kotler, předsedou poroty byl doc. Miroslav Karlíčekz Fakulty podnikohospodářské VŠE v Praze.

Pavel Moravec z JLV: Umění jako součást marketingu

Jedním z výrazných laureátů letošního ročníku je Pavel Moravec ze společnosti JLV, který obdržel ocenění Malý zlatý delfín.

Držitel Zlatého delfína 2024 Pavel Moravec (JLV) vysvětluje výhody propojení umění a marketingu.

Pod jeho vedením se JLV dlouhodobě věnuje propojení estetiky, umění a zákaznické zkušenosti. Umělecké prvky využívá nejen v rámci designu a produktových detailů, ale i v marketingové komunikaci směrem ke klientům.

„Spojení emocí, estetiky a příběhu funguje i v tak tradičním oboru, jakým je gastronomie na kolejích. Děláme to jinak – a s úspěchem,“ uvedl Moravec při převzetí ocenění.

Kompletní přehled ocenění Marketér roku 2024:

🔹 Marketér roku – Velký modrý delfín:

  • Robert Chmelař (Partners banka)

🔹 Velké ceny prezidia ČMS – barevní delfíni:

  • Zlatý delfín: Jindřich Hovorka (Bauhaus)
  • Růžový delfín: Jan Kodada (Gebrüder Weiss)
  • Zelený delfín: Vít Vojtěch (Penny Market)

🔹 Malý zlatý delfín – cena prezidia ČMS:

  • Regina Netolická (Gorenje)
  • Pavel Moravec (JLV)
  • Adam Sedláček (Penam)
  • Lukáš Přívratský (Respect)
  • Jan Filipovič (Templářské sklepy Čejkovice)

🔹 Malý stříbrný delfín – cena prezidia ČMS:

  • Pavel Zavadil (Anthony’s)
  • Gabriela Zmeková (Bohemia Properties / JAN Hotels)
  • Jana Berková (Magistrát hl. m. Prahy)
  • Radka Zmeková (Mlékárna Hlinsko)
  • Zbyněk Vičar (Vinařský fond)

🔹 Čestné uznání prezidia ČMS za úspěšnou nominaci:

  • Luděk Nezmar (Acresia Consulting)
  • Nikola Krejčová (Ambrozia)
  • Patricie Irlveková (Ensana)
  • Martin Růžička (Nobilis Tilia)
  • Věra Šejdová (United Bakeries)

Marketér roku Junior: mladí talenti z ČVUT a UKF

V soutěži tradičně nechyběla ani kategorie Marketér roku Junior, kterou Česká marketingová společnost organizuje ve spolupráci s Klubem učitelů marketingu.

🔹 Vítězný tým – Marketingová strategie:
„Poznej svět. Změň názor.“ – ČVUT, Masarykův ústav vyšších studií

  • Štěpánka Di Maio
  • Beáta Postlová

🔹 Vítězný tým – Marketingová kampaň:
„SOCIA“ – UKF v Nitře

  • Viktória Antolová
  • Kamila Košecká
  • Denisa Sládečková

Soutěž Marketér roku opět potvrdila, že za silnými značkami a úspěšnými kampaněmi stojí konkrétní lidé – profesionálové, kteří spojují strategii, kreativitu i odvahu dělat věci jinak.

Autor článku: