Digitální agentura Taste pořádá už devátý ročník konference, která každoročně přináší ty nejdůležitější novinky, znalosti a zkušenosti z výkonnostního marketingu. PPC Restart se uskuteční 22. května 2025 v Kině Lucerna a letos se zaměří na praktické tipy, které budou moci účastníci okamžitě využít ve své práci. Mezi potvrzenými speakery jsou například Milan Formánek, Ondřej Sláma nebo Vít Janda.

Program konference i letos sestavuje Taste Academy společně s týmem agentury Taste. „Letošní program má opravdu široký záběr. Najdete v něm efektivní automatizace, práce s AI nástroji nebo tvorbu kreativ v reklamách na YouTube, TikToku či Facebooku. Letos jsme si dali navíc extra záležet, aby každý řečník nabídnul alespoň jeden praktický tip, který můžete ihned použít v praxi. “ zdůrazňuje Honza Janoušek, Head of Performance.
Mezi prvními řečníky vystoupí Milan Formánek, expert na moderní marketing postavený na vědeckých důkazech. Ve své přednášce nabídne plno ověřených tipů, od analýzy, přes strategii až po nejrůznější taktiky. Ondřej Sláma, Google Certified Trainer pro videoreklamu na YouTube, zase odhalí zákulisí fungování videí v roce 2025. Účastníkům ukáže aktuální možnosti v měření, změny v aukcích nebo proč některé metriky ztrácejí a jiné získávají na významu.
Na konferenci vystoupí také Vít Janda, co-founder společnosti ShortPRO, dříve známé jako TikTokuj.cz. Na reálných příkladech a datech ukáže, co skutečně na TikToku funguje a jak přistoupit k tvorbě výkonnostních kreativ, strukturování kampaní či ke škálování výsledků. David a Honza Janouškovi z digitální agentury Taste se zaměří na propojení marketingových dat s realitou obchodu, jako je skladovost, nákupní ceny nebo sortimentní strategii.
Na pódiu se objeví i Aneta Hemerová z agentury Petra Handlíře a přinese osvědčené postupy z Facebook Ads, včetně konkrétních tipů, jak tvořit výkonnostní kreativu v době rostoucích cen reklamy. Andrej Grajciar z agentury Maira přiblíží, jak řídit velký PPC tým a budovat agenturu bez zbytečných řečí. Ladislav Vitouš, autor PPC Podcastu CZ, ukáže, jak si postavit ultimátní dashboard, který šetří čas a vydělává peníze. Nebo Dominik Žuffa přinese ověřený postup, jak nastavit výkonný lead gen systém podle pravidla 80/20.
Vedle nabitého programu se účastníci mohou těšit i na doprovodné akce včetně občerstvení, networkingových přestávek a neformální afterparty. Vstupenky jsou k dispozici na webu www.ppcrestart.cz.