Marketér roku již poosmnácté – přihlaste své kandidáty do soutěže

Česká marketingová společnost vyhlásila soutěž o titul Marketér roku 2022, nad níž opět převzala záštitu osobnost světového marketingu prof. Philip Kotler. Stalo se tak na úvod semináře Marketing v době turbolentní v úterý 22. listopadu 2022, který pořádala ČMS v Tančícím domě v Praze. Soutěž vyhlásili zástupci prezidia ČMS čestná prezidentka Jitka Vysekalová, prezident Tomáš David a člen prezidia Petr Uchytil.
Návrh bez názvu-82
Zdroj: ČMS

Hlavním cílem soutěže, stejně jako cílem činnosti České marketingové společnosti, je přispívat k rozvoji marketingu v Česku, popularizovat výrazné osobnosti oboru a vyzdvihnout jejich odbornou úroveň. Jsme přesvědčeni, že promyšlený a cílený marketing je jedním z důležitých faktorů zvýšení konkurenční schopnosti naší ekonomiky. Osmnáctý ročník se opět zaměří především na hodnocení přínosu konkrétních marketingových projektů. Jeho součástí bude i kategorie pro vysokoškolské studenty nazvaná Mladý delfín. Mediálním partnerem projektu je Radiohouse.

Uzávěrka přihlášek je 17. dubna 2023 Podmínky soutěže a přihlášku najdou zájemci na www.cms-cma.cz

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .