CS link a jeho nová nabídka v praxi

cslinkmalyChtěla bych se s vámi podělit o zkušenosti zákazníka CS linku, protože si myslím si, že kromě zpráv z tiskových konferencí CS linku o tom, jakou mají novou báječnou programovou nabídku by jste mohli uveřejnit také názor jednoho z uživatelů jejich služeb, protože to, co CS link předvádí v reálu v posledních týdnech se úplně liší od toho, co prezentují na svých tiskových konferencích.

Já osobně na vyobrazení párků u jejich poslední tiskovky postrádám ohlodanou kost, protože přesně tak mi připadají jejich služby po změnách, které CS link provedl. V celku chápu, že pravděpodobně musí technicky přestavět a zprovoznit nové nabídky, ale podle mě to silně podcenili a způsobili potíže nejen svým zákazníkům, ale zejména sobě, protože jim nepochybně volají stovky naštvaných zákazníků, kteří si něco zaplatili a nemají to. Namísto toho, aby to přiznali a na web napsali pár řádků o přechodných technických potížích, tak si hrají na mrtvého brouka a čekají až se to vyřeší, zřejmě asi samo od sebe. Jako majitel satelitní televizní karty CS linku s předplaceným Géčkem jsem uvítala změny v jejich programové nabídce a systému předplacení programů, protože mám docela konkrétní zájmy a obecné nabídky televizí mne moc nezajímají. CS link nabídl schéma, kdy si můžete zaplatit kterýchkoliv 6 vybraných programů z jejich nabídky a umožnil přechod ze stávajících balíčků na nové nabídky.

Samozřejmě něco je za něco a v podstatě to znamená zdražení služeb, ale to mi to nevadilo, a tak jsem nové nabídky hned radostně využila. Já placenou televizi chápu jako něco, co si zaplatím na dlouhou dobu, běží to a nemusím se o to starat. Proto jsem se rozhodla předplatit si svých 6 programů na 3 roky dopředu a více se o to nestarat. Přes e-shop to nešlo, tudíž jsem sáhla po telefonu a vytočila jsem telefonní číslo CS linku.

20 minut čekání na spojení s operátorkou na jediném telefonním čísle, které na sebe CS link uvádí, mi špitáním do ucha zpříjemňoval Bruce Willis, to asi proto abych si po 10 minutách čekání vzteky nezničila mobil jeho vyhozením z okna. Když jsem se konečně dočkala živého hlasu, začala jsem řešit převod své stávající předplacené nabídky na nové schéma. Do podrobností snad ani nebudu zabíhat, ale abych byla úspěšná a převedla stávají kartu předplacenou na dalších 10 měsíců alespoň na 6 měsíců nové nabídky a nikoliv na 3 roky s doplatkem, jak jsem chtěla, stálo mne to cca 2 hodiny času, další 2 telefonáty a 2 emaily. Že by CS link dal na své internetové stránky informaci o možnostech převodu a proškolil své operátory před tím, než začne dělat reklamu převodu schémat, rozesílat reklamní maily všem svým předplatitelům a pořádat tiskovky, to je vůbec nenapadlo. Nejdůležitější informace na stránky dali, až ve chvíli, kdy už vůbec nestíhali. Do té chvíle však stačili naštvat většinu svých zákazníků a nervy ztrácely zejména jejich přetížené operátorky, kterých je mi upřímně líto.

Tyto problémy si však způsobili sami. Předpokládám, že většina jejich zákazníků je technicky jakž takž gramotná, a kdyby ta informace byla na jejich webu včas, a bylo možné programové nabídky převést v e-shopu, rozdíl zaplatit bankovním převodem na jejich účet, rozhodně by to většina lidí využila a neobtěžovala se někam volat nebo psát.

Jen tak mimochodem, ten systém předplácených kuponů jsem vážně nepochopila – proč si mám kupovat nějaký kupon, no nechť, je to jejich obchodní politika a naštěstí můžu platit i převodem.

Přes tyto potíže se nakonec vše podařilo a všechno fungovalo a mělo fungovat dalších 6 měsíců. Nejsem žádný televizní fanatik, ale protože pracuji doma, televize mi dělá příjemnou kulisu k práci, zejména dokumentární pořady a AXN sci-fi.

cslinkreklamaparky

Moje radost dostala první vážnou trhlinu po několika málo dnech provozu, kdy mi najednou místo AXN a AXN sci-fi začaly běžet jen reklamy na cokoliv. Takže následovala první telefonická reklamace, a po hovoru s Brucem Willisem a evidentně naštvanou operátorkou (což bylo znát už na jejím hlase při zvednutí telefonu), následoval e-mail s písemnou reklamací. Dezorientovaná a nerudná operátorka, která telefon po stisknutí volby „technická pomoc“, zvedla totiž zcela evidentně neměla žádné informace a mám obavy, že ani žádné technické znalosti, tudíž se telefonicky nic nevyřešilo.
Nevadilo, zaplatila jsem si pokec s Brucem Willisem, vyslechla jak báječné nabídky CS link má, a po několika hodinách se programy rozeběhly a přišel omluvný e-mail. Nicméně v tu chvíli už jsem zpozorněla a raději jsem s předplacením dalších 3 let počkala. Ukázalo se, že to bylo moudré rozhodnutí, protože můj příběh tímto zdaleka nekončí.

Na začátku tohoto týdne, najednou z mých předplacených 6 programů přestaly tři fungovat a můj satelitní přijímač mě úpěnlivě žádal o kontakt se zákaznickou linkou poskytovatele služby. Po předchozích zkušenostech jsem se obrnila trpělivostí, a říkala si … počkám, přestavují to, zprovozní mi to, chápu jejich potíže… NE fakt už nechápu!
Takže následovala další reklamace. Několikrát jsem si za své peníze opět poslechla Bruce Willise, ale jeho špitání už zdaleka nebylo příjemné a po poslechu reklam báječné společnosti CS link můj mobil před vyhozením z okna zachránilo jen to, že je to nejnovější model HTC komunikátoru. Když jsem se nikam nedovolala, tak následovala reklamace e-mailem. Odezva žádná. Napsala jsem špatně adresu? Tak znovu a ponížená žádost o odpověď – nic.

Další, tentokrát důrazná žádost o nastavení předplacených služeb  – odpověď opět nepřichází, programy nefungují. Áááá konečně mám odpověď!!! Z mých předplacených 6 programů už mi jde jen jeden, vypnuli mi další dva.
Tak já fakt nevím – koupila jsem si lahodný párek, kupu oschlých vuřtů, nebo jen ohlodanou kost? Nicméně u této společnosti už asi nakupovat nebudu. To, že mi dali na 6 měsíců dva kanály HBO zadarmo mne rozhodně neutěší. Připadá mi to, jako kdybych si šla koupit ten párek, zaplatila ho, ale u východu z obchodu by mi ho v rámci akce vyměnili za levou botu. A jsem si jistá, že nejsem sama.

Autor článku:
Štítky: