Reakce rádií na aktuální výsledky RadioProjektu II.+III.Q 2011

Reakce rádií na aktuální výsledky RadioProjektu II.+III.Q 2011

Ve čtvrtek 10. listopadu byla zveřejněna čísla poslechovosti za druhé a třetí čtvrtletí letošního roku v rámci průzkumu RadioProjekt. Přečíst si můžete oficiální vyjádření rádií i mediálních zastupitelství, která jsme do dnešního dne obdrželi. Dostaneme-li jakákoli další, samozřejmě vám je přineseme. Už nyní pro vás chystáme analýzy denní poslechovosti, prostor dostanou samozřejmě i jiné ukazatele poslechovosti.

MMS: Potvrzuje posilující pozici

MMS i ve třetím kvartále roku zůstává nejsilnějším mediazastupitelstvím na rádiovém trhu v ukazatelích podíl na trhu a denní poslech. Celkový share MMS se zvýšíl o 0,2% a přesáhl tak 41%. „Výsledky měření jen potvrdily, že náš produkt MMS Total je před vrcholem inzertní sezóny tím nejefektivnějším produktem na rádiovém trhu s nejvyšším zásahem.“ říká Daniel Sedláček, generální ředitel MEDIA MARKETING SERVICES a.s. „Odstup našeho hlavního produktu od konkurence přesahuje 4%. To je jasná informace pro zadavatele reklamy před vánočním obdobím.“ dodává Daniel Sedláček.

RadioProjekt – týdenní poslechovost: V absolutních číslech nejvíce posilují Beat a Frekvence 1

Z rádií zastupovaných MMS se zvýšila poslechovost mimo jiné třem rockovým stanicím ze sítě Rock rádií. Jednoznačnou regionální jedničkou zůstává rádio Blaník, jehož poslechovost se ustálila kolem 1,3 mil posluchačů týdně. Ze sítí Hitrádií potvrdilo trvalý vzestup Hitrádio Orion, které zvýšilo týdenní poslechovost o 15 tis. posluchačů. Na severní Moravě posílilo týdenní poslechovost také rádio Čas. V jižní části Moravy nejvýznamnější nárůst posluchačů zaznamenaly stacice Kiss Hády a rádio Petrov. „Složení naší sítě MMS je formátově pestré a vzájemně se doplňující, proto dokážeme uspokojit potávku zadavatelů po oslovení širokého spektra cílových skupin. Vždy umíme pro naše klienty připravit optimalizovanou nabídku celoplošných rádiových balíků a nabídnout tak exkluzivní produkt.“ doplňuje na závěr Daniel Sedláček.

RRM: Vedoucí pozice v týdenní poslechovosti

Samotné spojení tří nejsilnějších stanic přidává produktům Regie Radio Music 4,3 milionu posluchačů, což je celých 57% posluchačů v ČR každý týden. Regie Radio Music ale zastupuje také soubor úspěšných regionálních stanic, které si týdně naladí více jak milion posluchačů.

Produktu RRM Total, který spojuje všechna rádia zastupovaná RRM, je v týdenní poslechovosti s 4,743 miliony posluchačů nejsilnějším rozhlasovým produktem v ČR.

Reakce rádií na aktuální výsledky RadioProjektu II.+III.Q 2011

Impuls: Už šestým rokem unikátní postavení

Dlouhodobě nejúspěšnější rozhlasová stanice v České republice, Rádio Impuls, opět potvrzuje svoje vedoucí postavení na rádiovém trhu,“ uvedlo Rádio Impuls ústy tiskové mluvči Ivy Stříbrské. Podle zveřejněného měření Radio Projektu, které provádí výzkumné agentury MEDIAN a STEM/MARK, si za druhé a třetí čtvrtletí roku 2011 Rádio Impuls denně naladilo 1 007 000 posluchačů, týdně potom 2 050 000 lidí. Podíl na trhu je 12,3%.

Rádio Impuls je jedinou rozhlasovou stanicí v České republice, kterou poslouchá více než jeden milion lidí denně a více než dva miliony posluchačů týdně. Toto v historii českých rádií ojedinělé stabilní postavení si stanice udržuje již téměř šestým rokem. Opět se ukazuje, že energie a nadšení, které zaměstnanci Rádia Impuls do své práce vkládají, nám naši posluchači mnohonásobně vrací poslechem a snad i úsměvem. Máme je i za to ráááádi,“ říká generální ředitel Rádia Impuls Jiří Hrabák.

S dnešními výsledky poslechovosti jsme spokojení. Rádio Impuls se neustále vyvíjí a tato pozitivní zpětná vazba našich posluchačů je pro nás cenným pohonem do dalších programových a komunikačních projektů,“ dodává PR manažerka Rádia Impuls Iva Stříbrská.

RockZone 105,9 FM: Udržujeme si posluchačskou přízeň

Stručným vyjádřením zhodnotil provozovatel rádia RockZone 105,9 FM aktuální výsledky poslechovosti: „Pražské rádio RockZone 105,9 si rovněž udržuje posluchačskou přízeň. Denně si jej naladí 29 000 lidí, týdně potom 60 000 posluchačů.“

Frekvence 1: 937 tisíc posluchačů denně

Podle aktuálních výsledků studie RadioProjekt si rádio Frekvence 1 denně naladí 937 tisíc posluchačů a týdně 1,854 milionu posluchačů. Zároveň zaznamenalo rádio výrazný nárůst nových posluchačů ve skupině Ženy o 10% a ve skupině 30-49 o 12%. „Nově dosaženou metou je pro Frekvenci 1 první pozice v poslechovosti ve Zlínském kraji a roste i na severní Moravě. Podíl na trhu rovněž posílil, a to o více než půl procenta. K dalším pozitivním ukazatelům tradičně patří titul spontánně nejznámějšího rádia.“ Miroslav Škoda, ředitel rádia Frekvence 1, dodává: „Děkuji posluchačům za přízeň, kolegům za nasazení, akcionářům za trpělivost. A našim klientům blahopřeji k dobré volbě! Víme, že jsme služba, a pracujeme na tom... “

Zadavatelé reklamy jistě ocení, že nyní Frekvenci 1 poslouchá, ve srovnání s předchozími výsledky, mnohem více posluchačů z atraktivních cílových skupin. Zadavatelé reklamy nyní lépe zasáhnou skrze Frekvenci 1 např. cílovou skupinu vedoucích pracovníků nebo cílovou skupinu hospodyně,“ pochvaluje si Michal Beran, obchodní ředitel zastupitelství Regie Radio Music.

Reakce rádií na aktuální výsledky RadioProjektu II.+III.Q 2011

Evropa 2: Nejúspěšnější v cílové skupině 12-29 let

Rádio Evropa 2 si podle nejnovějších výsledků naladí 852 tisíc posluchačů denně a 1,819 milionu posluchačů týdně. Evropa 2 je tradičně nejsilnější v cílových skupinách 12-29 let a vládne éteru i v širší skupině populace do 39 let. K dalším pozitivním ukazatelům výzkumu patří, že si Evropa 2 tradičně udržuje první příčku poslechovosti v Praze, Karlovarském kraji a také ve velkých městech (skupina 100 000 obyvatel a více).

Více než milión posluchačů označuje Evropu 2 jako svoji nejposlouchanější rozhlasovou stanici. Mladí lidé se ztotožňují s naším programem, hudbou i zábavou, kterou se snažíme dělat tak, aby je jednoduše bavila. Snažíme se být s posluchači v kontaktu nejen v éteru, ale i prostřednictvím webových stránek, sociálních sítí nebo speciálních internetových rádií. Věřím, že v příštím roce ještě upevníme svou pozici na českém trhu. Už teď mohu naznačit, že se posluchači mají od nového roku na co těšit,“ komentuje aktuální výsledky rádia Evropa 2 programová ředitelka Jitka Augustinová.

Nejsilnější zbraní Evropy 2 je její schopnost interaktivní komunikace s mladými posluchači. Představuje nejlepší volbu na celém rozhlasovém trhu pro všechny zadavatele, jejichž značky o komunikaci s mladými posluchači také usilují, “ říká Michal Beran, obchodní ředitel zastupitelství Regie Radio Music.

Rádio Haná: Jedničkový den 11.11.2011 přinesl pozici č.1

Rádio Haná (se dvěma programy Rádio Haná a Rádio Haná SkyRock) uvedlo, že nadále drží první místo mezi regionálními rozhlasovými stanicemi v Olomouckém kraji. Dle průzkumu poslechovosti RadioProjekt vyplývá, že Rádio Haná poslouchá týdně 141 000 posluchačů a 63 000 posluchačů denně. „V Olomouckém kraji je Rádio Haná stále č.1 mezi regionálními stanicemi a to s počtem 101.000 posluchačů týdně.“ V okrese Svitavy (14.000) a Šumperk (15.000) dosáhla stanice nejlepších výsledků ve své historii.

Pro obchodní partnery i posluchače navíc chystáme několik speciálních projektů. Už tento týden vydáváme limitovanou edici Kalendáře povolání Rádia Haná, který obsahuje unikátní svátky jednotlivých povolání a také kalendář nevšedních či pozapomenutých jmen. Hned vzápětí vydáváme na CD také druhý díl Pepina z Hané a jeho příběhů z dědiny. Už nyní připravujeme k 20. narozeninám rádia Haná společenský večer, který bude největší v dosavadní historii rádia a dočkáme se ho v únoru,“ sdělil, na co se mohou příznivci rádia těšit v nejbližší budoucnosti, programový ředitel Rádia Haná Marek Berger.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .