Televize Stil zanikla, nahradila ji Šlágr TV s hudebním teleshoppingem

slagrtv_perex

Diváci televize Stil TV se ale nemusí bát, vysílání projde pouze kosmetickou změnou. Místo loga Stil TV bude umístěna identifikace nová – Šlágr TV, ta se ale už stejně většinou ve vysílání objevovala. Šlágr TV tvořila nejoblíbenější část vysílání, teleshoppingové vysílání zaměřené na českou lidovou muziku bude v nové televizi dominovat.

Lifestylový program Stil TV ukončil očekávaně své vysílání, od středy 1. srpna jej nahrazuje hudebně-teleshoppingová stanice Šlágr TV. Ve skutečnosti se ale prakticky nic nezmění, program pokračuje na stejných vysílacích pozicích, zůstává v nabídce UPC Česká republika, ale především na satelitu Astra 23,5° E (SR 27500, FEC 5/6, 11 895 MHz – volný program, polarizace vertikální). Stanici lze sledovat též přímo na internetových stránkách www.slagrtv.cz.

Změna názvu i směřování Šlágr TV není nijak nelogické, původně televize zaměřená na životní styl během své krátké existence začala transformovat své zaměření na lidovou muziku. Novou licenci získala stanice od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání v druhé polovině července letošního roku. Původně „inspirativní televize“ Stil TV budila dojem, že bude pouze klonem zaniklé televize Public, licenční podmínky byly téměř totožné. Stil TV ale dokázala najít mezeru na českém trhu, zejména lidé důchodového věku byli nadšeni novým programem.

K TÉMATU: Teleshopingová reinkarnace TV Public se jmenuje STIL

Jak zní licenční podmínky nového programu Šlágr TV? Má se jednat o „originální teleshoppingový program s akcentem na hudbu a zábavné žánry„. Programová skladba je určena „pro celou rodinu a všem věkovým skupinám, s vyváženou nabídkou lidové hudby, dechovky, středního proudu, country, folku i rocku a mluveného slova (informace, poradenství, zpravodajství, zábava).“ S novými licenčními podmínkami došlo k úpravě vlastnických podílů ve společnostech TPMC (původní držitel licence Stil TV) a Česká muzika (stojí za projektem Šlágr TV).

V programové schématu zůstávají pásma jako „Šlágry české a moravské dechovky„, „Šlágr abeceda„, a „Šlágr studio“ s Karlem Peterkou. Dle licenčních podmínek má své diváky „seznamovat s nejlepšími nabídkami produktů z různých oblastí lidské činnosti„, těmi má provozovatel na mysli cestování, sport, dům a zahradu, životní styl, moderní technologie a řadu dalších. Program neopomíná cestovatelské, motoristické a hobby magazíny.

slagrtv

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .