Nový hráč na poli placené internetové televize láká diváky i na přetáčení reklam

Na českém trhu je nový hráč na poli internetové placené televize. Společnost goNET uvedla značku Lepší.TV, která by měla patřit na trhu k nejlevnějším. Ve své nabídce má i stanice, které nemají práva pro český trh.

Moderní televizní rodina - vedle klasické televize mohou jednotliví členové domácnosti sledovat vysilání i na notebooku nebo tabletu. Ilustrační foto Shutterstock.com

Moderní televizní rodina – vedle klasické televize mohou jednotliví členové domácnosti sledovat vysilání i na notebooku nebo tabletu. Ilustrační foto Shutterstock.com

Nový operátor vsadil na nevšední mix volných i placených stanic

Kromě základních českých stanic nabízí filmové kanály JOJ Cinema, tři programy značky Filmbox a CS Film/Horror film. Z dětských stanic je k dispozici ČT :D, Nickelodeon, Mňau TV i CS mini. Zpravodajství zahrnuje ČT 24, TA3, Praha TV i moravskoslezskou Polar TV, ale i BBC World News, France 24 nebo Sky News.

Ze sportovních stanic mají diváci k dispozici pouze Nova sport 1, ČT sport a Sport 5. Operátor v nabídce inzeruje i erotické stanice Leo TV, Extasy a Eroxxx HD. Podle údajů na webu by měla celá programová nabídka vyjít diváka maximálně na 199 Kč měsíčně. Při roční platbě se cena snižuje na 182 Kč měsíčně.

Vizuál na webu láká na přetáčení reklam

Zajímavé je, že operátor v jednom ze svých vizuálů na webu láká diváky na zpětné shlédnutí vybraných pořadů způsobem, že mohou přetáčet reklamy. To je pochopitelně jedna z největších výhod odložené sledovanosti. Když operátor kombinuje tuto výhodu s relativně nízkou cenou služby, může tak efektivně přilákat mnoho nových klientů.

Operátor láká diváky i na přetáčení něchtěných reklam. Původní vizuál pochází z webu operátora

Operátor láká diváky i na přetáčení něchtěných reklam. Původní vizuál pochází z webu operátora

Některé slovenské a polské stanice v nabídce nemají vysílací práva pro český trh

Překvapením je přítomnost slovenských a polských stanic, které nemají v úmyslu působit na českém trhu. Jde především o kanály Markíza, DOMA nebo DajTo ze skupiny Markíza, případně o JOJ Plus a WAU ze skupiny JOJ. Jediný slovenský program v nabídce, který je určen pro český trh, je kanál JOJ Family.

Obdobné konstatování platí o polských programech skupiny TVN, TV4 nebo Polsatu. Ani jeden nevlastní vysílací práva mimo Polsko. Ze strany polských stanic ale nelze očekávat v tomto směru právní bitvu, tudíž lze jejich přítomnost v nabídce tolerovat. Problém však může nastat v případě rakouské veřejnoprávní televize ORF1, kterou operátor na svém webu mylně označuje za německý kanál.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .