RadioProjekt: Impuls pod milionovou hranicí v počtu denních posluchačů

V čele nejposlouchanějších rozhlasových stanic je už několik let Rádio Impuls. Postupně se na něj dotahují značky Evropa 2 a Frekvence 1. Nyní je dělí od Impulsu necelých 100 tisíc posluchačů denně, jelikož Impuls v rámci denní poslechovosti klesl pod milionovou hranici. Vyplývá to z nejnovějších výsledků průzkumu RadioProjekt pro 3. a 4. kvartál 2015.

internet-reklama-651

Impuls v denní poslechovosti pod milionovou hranicí, Radiožurnál zůstává čtvrtý

Nejposlouchanější Rádio Impuls si tradičně drží vedoucí pozici. Jeho denní počet posluchačů tentokrát klesl pod jeden milion a nyní se odhaduje na 982 tisíc posluchačů denně. Druhá příčka patří rádiu Evropa 2 s přibližným počtem 900 tisíc posluchačů. Frekvence 1 na třetí pozici vykazuje 888 tisíc posluchačů. V praxi to znamená, že obě stanice mají přibližně shodný počet lidí, kteří je poslouchají.

Pozice Českého rozhlasu Radiožurnál se po předchozím souboji s Frekvencí ustálila na čtvrté příčce. Radiožurnál nyní ladí 826 tisíc lidí denně. Ze vzájemného souboje o vyšší příčky tak i nadále lépe vychází právě Frekvence 1.

Rádio BLANÍK mírně rostlo, tradičně vede v regionech

Regionálním stanicím tradičně vévodí Rádio BLANÍK, jehož poslechovost v rámci posledních vln průzkumu RadioProjekt má i nadále vzestupnou tendenci. Denně poslouchá BLANÍK 631 tisíc lidí, což je nárůst o 25 tisíc posluchačů. Druhá a třetí příčka tradičně patří dvěma stanicím ze stáje Radio United. Country rádio poslouchá 254 tisíc lidí denně, rockové Radio Beat se těší přízni 241 tisíc lidí denně.

Radio Čas z portfolia ostravského podnikatele Radima Pařízka má odhadem 166 tisíc posluchačů denně, Hitrádio Orion je na hodnotě 153 tisíc. Regionálním stanicím Českého rozhlasu dlouhodobě kraluje studio v Brně, které poslouchá zhruba 126 tisíc lidí.

Nejsilnějším rozhlasovým mediazastupitelstvím je RADIOHOUSE

Z pohledu mediazastupitelství je nejsilnější značkou RADIOHOUSE, společný podnik skupin MMS/Media Bohemia a RRM/Lagardere, jehož tržní podíl se pohybuje na hodnotě 51,8 %. Český rozhlas má se svými stanicemi podíl 22 % a mediazastupitelství Radio United Services získalo podíl 24,6 % trhu.

Veškeré údaje čerpáme z měření RadioProjekt, které provádí agentury STEM/MARK a Median.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .