Mediaprojekt III.-IV.04: ohlasy z rádií

radiotv-archivVýsledky posledního průzkumu poslechovosti jsou známy už několik dní, takže jsou na řadě komentáře. O názory jsme požádali zástupce několika stanic a reklamních sítí, zde jsou odpovědi těch, kteří na naši výzvu reagovali.Výsledky posledního průzkumu poslechovosti jsou známy už několik dní, takže jsou na řadě komentáře. O názory jsme požádali zástupce několika stanic a reklamních sítí, zde jsou odpovědi těch, kteří na naši výzvu reagovali.

Barbora Tachecí – Frekvence 1: Zvlášť cenné je pro mne absolutní prvenství v podílu na trhu a citelný
nárůst v produktivní skupině 20-49 let.

Dušan Krejdl – Radio Crystal: Určitě u nás panuje relativní spokojenost. V létě 2004 jsme přišli s
výraznou obměnou programové složky a teprve tyto výsledky ukázují, že ji posluchači přijímají kladně. Děkuji především lidem, kteří se na práci podílejí. Poslední výstup Mediaprojektu také jasně potvrzuje změny u Fajn
rádia. „Přeprogramování“ této stanice je podle mne událostí začátku letošního roku a všichni teď pozorně sledujeme, jak se změny vydaří.

Petr Vladyka – Evropa 2: Evropa 2 ještě nikdy ve své historii nedosahovala tak vysokých čísel poslechovosti a podílu na trhu. Posluchači nám přibývají prakticky během celého dne, velké nárůsty zaznamenáváme i o víkendech. To podle mne svědčí o tom, že Evropa 2 je pro posluchače přitažlivá jako známá hudební stanice, kterou mohou kdykoli zapnout a vždy hraje ten správný mix současné muziky.

Martin Rigler – Kiss Morava: V Radiu Kiss Morava došlo k zásadní změně skladby hudby, takže výsledky poslechovosti jsou pro nás velmi příznivé a jsou důkazem toho, že hudební trendy posluchačů se mění. Jsme rádi, že se nám tyto nové hudební trendy podařilo zachytit a je pro nás velmi příznivé, že jsme se v poslechovosti opět vrátili na 2. pozici na lokálním trhu (dle týdenní poslechovosti).
Příznivý je také nárůst poslechovosti v Olomouckém kraji, kde je rozhodně ještě větší potenciál pro další zkoumaná období.

Kateřina Fričová – RRM: Celý rozhlasový trh opět drobně klesl, doba poslechu zůstává stejná jako v
předchozím období. Náš produkt Trio, tedy možnost vysílat reklamu zároveň na rádiích Frekvence 1, Impuls a Evropa 2, v předchozím pololetí posílil a je například v ukazeteli daily reach jedním z nejposlouchanějších produktů ve
socioekonomické skupině A, spolu se společnými nabídkami RRM a RadioNetu.

Regie Radio Music dále pokračuje ve spolupráci s RadioNetem a produkt SuperNet se i díky našim společným úspěchům opět stal nejúspěšnějším produktem na trhu. V minulém pololetí se Radio 1 přesunulo z našeho portfolia do RadioNetu, ale
i přes tuto skutečnost náš podíl na trhu narostl. Bohužel trhu nesvědčí to, že Country Radio, které je v procesu
výměny obchodního zastoupení, je započítáno jak u MMS, tak i u RadioNetu.

Alexander Pícha – ČRo 1 Radiožurnál: Nové výsledky Mediaprojektu jsou pro Český rozhlas dobré. Poslechovost Českého rozhlasu jako celku mírne vzrostla, ČRo 1 – Radiožurnál je nadále nejposlouchanější, vzrostla poslechovost ČRo 2 – Prahy a řady regionálních stanic, včetně dominantního ČRo Brno. Z celkových výsledku je vidět, že se dařilo hlavně stanicím, které vsadily
na zábavu, ať už je to ve veřejnoprávní části trhu ČRo 2 – Praha, ČRo Brno a další nebo ze soukromých stanic Frekvence 1 a Evropa 2.

Jaromír Ostrý – ČRo Brno: Je pro nás velkou radostí vrátit se opět na vrchol. To svědčí o tom, že
jsme stále v dobré kondici a že nám stačil krátký oddech (jedno měření) a znovu nahoru. Těší mě to hlavně z toho důvodu, že poměrně náročný program (od popu až po vážnou hudbu a od zpravodajství až po dramatickou tvorbu)si našel svoje publikum. A my jsme také na naše posluchače patřičně pyšní a zcela neskromně tuším, že ONY a ONI na nás také. Děkuji všem na rozhlasové i na posluchačské straně, prostě všem, kteří se o to zasloužili.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: