Mediaprojekt I.-II.05 v krajích – východ

radiotv221V třetí části článku se budeme věnovat krajům na východě republiky, což se v našem rozdělení vztahuje na kraje Jihomoravský, Olomoucký, Zlínský, Moravskoslezský a Vysočina. Následující grafy zobrazují poslechovost v posledních sedmi dnech (weekly reach) v tisících podle vyšších územně správních celků. Červeně jsou zobrazeny poslední výsledky Mediaprojektu I.-II.Q 2005, oranžově výsledky za IV.-I.Q 2005 a žlutě výsledky rok staré.

Kraj Vysočina

Radio Vysočina své bezkonkurenční postavení v kraji ještě více posiluje, zatímco jeho pronásledovatelé ztrácejí. Poslechovost mírně stoupá brněnským stanicím, až už ČRo Brno nebo Kiss Hády. V dalším výstupu lze očekávat pokračování tohoto trendu díky novým dokrývačům ve Velkém Meziříčí a Třebíči.

Jihomoravský kraj

V čelw jihomoravského žebříčku zůstává ČRo Brno, suboj Kiss Hády s Krokodýlem tentokrát vyzněl jasně pro Kiss. Zajímavé je, že v Jihomoravském kraji s výjimkou Kiss Hády a Radia Petrov všechny stanice proti předchozímu výstupu oslabily.

Olomoucký kraj

Olomoucký kraj si stále drží unikátní postavení v tom, že čtyři nejposlouchanější stanice mají své sidlo v Praze. Vedoucí pozici si drží Frekvence 1, nejúspěšnější lokální stanicí je ČRo Olomouc. Radio Hity a Kiss Morava se vrátily do Top 12 na úkor AZ Radia a Radia Čas, jehož vzestup lze očekávat v dalším výstupu.

Zlínský kraj

Ve Zlíském kraji stále vede ČRo 1 – Radiožurnál a na druhé místo Radia Zlín se dotahuje Radio Impuls. Kiss Publikum nepotvrdil předchozí vzestup, naopak AZ Radio se po pádu vzpamatovává. Za očekáváními zůstávají na Zlínsku výsledky Radia Čas, tento kraj je jediný, kde se do Top 12 vejde Radio Proglas.

Moravskoslezský kraj

Radio Čas si drží pozici lídra, jeho náskok před druhým Radiožurnálem dosahuje téměř 90 tisíc týdenních posluchačů. Až na třetí pozici klesla Frekvence 1, situace na 4. – 7. místě je nebývale vyrovnaná. Proti květnovému výstupu si nejvíce polepšil Helax, zbývající ostravské stanice mírně oslabily.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: