Energy v Rakousku sílí, veletrh CeBIT měl vlastní rádio

Rakouská stanice Energy nadále pracuje na posilování své pozice. Součást mezinárodní sítě rádií NRJ, která je doma ve Francii, se snaží vymýšlet nové produkty. Díky nim se jí jen v prvních dvou měsících letošního roku zvedl obrat o 20%. K událostem posledních dní patří ale určitě i výstava CeBIT. Ta nabídla návštěvníkům vlastní rozhlasovou stanici.

NRJ chce posílit svou pozici v Rakousku

Francouzská skupina NRJ se rozhodla posílit pozici svého rádia ENERGY Wien 104,2. V současné době se testuje fungování současného stavu a pak se navrhnou možné změny, řekl francouzskému finančnímu listu Les Echos předseda představenstva NRJ Group v Paříži Marc Pallain. Skupina NRJ podle serveru Radiowoche.de v posledních deseti letech v Rakousku masivně investovala a chce i v budoucnosti profitovat z výsledků své práce. Začíná se proto jednat s různými partnery o spolupráci na různých úrovních. NRJ věří v hodnotu své značky a v know-how lokálního týmu.

Jak už jsme Vás informovali v lednu rádio Energy Wien prošlo po roce relaunchem programu. Restrukturalizace ale postihla i oddělení marketingu. „Chci společně s mým týmem vybudovat s našimi stávajícími klienty dlouhodobá partnerství. Top podnikům Rakouska chceme nabídnout naše kompetence a přímý kontakt k mobilní cílové skupině 14-35 let. A to skrz rádio, online, multimédia nebo na řadě akcí pořádaných Radiem Energy 104.2,“ řekl nový šéf marketingu Alexander Wagner.

Ve vysílání se objevují na rozhlasovém trhu nové formáty. První hra pokru v německojazyčném éteru – Der Teufel spielt Poker – Ďábel hraje pokr. Dále například první housový pořad v Rakousku Energy 104,2 Club Files. Tyto formáty mají umožnit klientům ještě víc zacílit své spoty na určitou cílovou skupinu.

Úspěchy se rýsují i na poli online. Rádio našlo partnera, který prodává i internetovou stránku energy.at. Ta má začátkem dubna projít faceliftem. Postupně se uvádí do provozu tématické stanice nebo online televize NRJ TV. Klienty a partnery chce Energy lákat i na velké akce. Prvním krokem byl koncert Craiga Davida v Babenbergské pasáži realizovaný s partnery Sony Ericsson a Nivea. „Nálepka top akce posouvá sponzory takovéhoto podniku do centra pozornosti a oni si toho umí vážit,“ říká Alexander Wagner.

Že je toto cesta, která přináší zisky, dokládají první čísla. V lednu a v únoru se obrat Energy zvýšil oproti minulému roku o více než 20%. A tendence je stoupající, pochvaluje si nový šéf marketingu Wagner.

CeBIT měl své rádio

Po dobu konání veletrhu CeBIT vysílalo místní letiště vlastní rozhlasovou stanici. Využilo k tomu frekvenci 107,4 MHz, která se používá na vysílání speciálních veletržních rádií. Z proskleného studia přímo na letišti se vysílalo 24 hodin denně. Program byl k mání i jako stream na webu letiště www.hanover-airport.de. Na zahájení vysílání přišel i ředitel letiště Dr. Raoul Hille, který poskytl stanici malý rozhovor. V něm mj. přiblížil, co cestující čeká na Velikonoce. Stanice vysílala samozřejmě hudbu, informace, které se týkají letiště, dovolené, zprávy o dění na CeBTu a samozřejmě také regionální zprávy z Hannoveru a okolí. Pro pozdravy a hudební přání sloužila posluchačská hotline.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .