RRM nově nabízí HeyNet a MusicNet

V souvislosti se zveřejněním oficiálních výsledků poslechovosti za první pololetí letošního roku mediazastupitelstzví Regie Radio Music poprvé představilo své nové produkty. Nacionální produkty RRM Total a Trio, která zahrnuje tři soukromé celoplošné stanice, nyní doplňují regionální sítě HeyNet a MusicNet.

Nové produkty Regie Radio Music mají prozatím na trhu podstatně menší podíl než Trio. HeyNet obsahuje pět stanic sítě Rádio Hey a podle posledního RadioProjektu má share 1,9 procenta. Do MusicNetu patří pražská rádia Bonton, RockZone 105,9 a Info Rádio. Jejich společné share je 0,9 procenta. Mimo to vzniká nový produkt regioNet, jehož přesné složení RRM zatím nezveřejnila.

Základní filozofií nového produktu RegioNet je podle vyjádření RRM vytvoření alternativní rozhlasové sítě s nacionálním působením. „Nové uskupení složené z regionálních stanic, kupláží a regionálních odpojení našich silných celoplošných rádií efektivně kombinuje sílu nacionálních stanic ve vybraných krajích s přesným cílením stanic regionálních,“ vysvětluje Michal Beran, obchodní ředitel Regie Radio Music. RegioNet je nový obchodní celoplošný rozhlasový produkt Regie Radio Music, který se skládá z vybraných regionálních odpojení celoplošných rádií Impuls + Evropa 2 + Frekvence 1 a jednotlivých regionálních rádií Regie Radio Music – síť rádií Hey! + Bonton + RockZone + Info + Haná + Rubi. Týdenní poslechovost RegioNetu je 1,653 milionu posluchačů, denní poslechovost 919 tisíc posluchačů.

HeyNet je v prodeji od 1. srpna, kdy se Regie Radio Music stala exkluzivním mediazastoupením sítě rozhlasových stanic Hey v oblasti prodeje reklamního času na národním rozhlasovém trhu. V platnost tak vstoupila smlouva uzavřená letos v únoru. „Pro Regie Radio Music to představuje další velmi důležitý krok v posilování portfolia zastupovaných stanic. V Regie Radio Music dochází v poslední době k mnoha rozvojovým aktivitám, které vedou k výraznému posilování pozice našeho mediazastoupení a začlenění sítě rozhlasových stanic Hey do našich produktů k nim rozhodně patří,“ uvádí k tomuto kontraktu Michel Fleischmann, prezident
skupiny Lagardere Active Radio International CZ, jejíž je mediazastoupení Regie Radio Music součástí.

„Rádia Hey tímto krokem chtějí efektivněji využít své místo na rozhlasovém trhu komerčních rádií a Regie Radio Music je pro nás v tomto ohledu zárukou vhodného partnera. Jednání se společností Regie Radio Music nás přesvědčila, že nové obchodní produkty připravované tímto mediazastoupením mají výrazný potenciál přinést naší síti významný obchodní úspěch,“ dodává Jiří Šebek, jednatel sítě rádií Hey.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .