Odbavovací systémy v rádiích IV. – K-Pro Soft

radiotv22Čtvrtá firma, která nám představila svůj odbavovací systém, je teplická K-Pro Soft, s.r.o. Její program AirPlay je na trhu sice teprve velmi krátce a žádné rádio jej zatím nepoužívá, ale v našem seriálu vám chceme představit co nejširší nabídku odbavovacích systémů. Za K-Pro Soft odpovídal její jednatel Milan Myslík.

Můžete stručně představit vaši firmu? Kdy vznikla? Kde sídlí?

Firma K-Pro Soft, spol. s r.o. byla založena na podzim roku 1996 a od svého vzniku sídlí v Bílině, okres Teplice v Čechách. Předmětem podnikání firmy je tvorba programů a jejich implementace do primárních technnologických procesů v průmyslu s následním zpracováním dat v reálném čase.
Hned od svého počátku se snažila na trh proniknout s nejnovějšími poznatky v oboru průmyslové automatizace. Nebylo to lehké. Nové technologie jsou drahé a málokterá firma si je může dovolit. I přes tato úskalí se naší firmě podařilo prorazit.

Prioritou se pro nás stala komunikace se zákazníkem (CRM) a vzhledem k tomuto i uspokojení jeho individuálních potřeb. Paradoxně právě toto většina firem českému zákazníku nenabízí. Není to ovšem jen v individuálním přístupu, ale i v kompletní technické
podpoře a servisu, který naše firma zákazníkovi nabízí v maximální možné míře. Dále také klademe velký důraz na odbornost našich zaměstnanců, kteří jsou neustále
školeni na nové technologie. Tímto jsme neustále o krok před konkurencí.

Představte nám váš systém. Jaké jsou jeho hlavní přednosti, kolik stojí, jakým způsobem se platí?

Náš odbavovací systém AirPlay začal vznikat zhruba před třemi lety na základě analýzy trhu a potřeb uživatelů (moderátoři, technici, produkční). V systému jsme
uplatnili odborné znalosti z oboru průmyslové automatizace, správy dat a zpracování zvukového signálu. Tím jsou dány jeho přednosti.

  • stálost = spolehlivost
  • nenáročnost na hardware
  • přívětivé uživatelské rozhraní
  • rozšiřitelnost (na základě individuálních potřeb zákazníka)
  • bezešvé propojení se stávajícími systémy (tvorba playlistů, programy na tvorbu reklam atd,.)
  • velké množství doplňkových programů pro údržbu a správu systému

Cena systému je podstatně nižší než-li ceny zahraničních systémů, ale na druhou stranu vyšší než u systémů konkurenčních českých firem. Systém je možno zakoupit jak formou jednorázového prodeje tak formou pronájmu, což
vzhledem k filosofii firmy preferujeme. Proč preferujeme pronájem? Díky pronájmu jsme neustále v kontaktu se zákazníkem, což vzhledem k dynamicky se vyvíjejícím technologiím mu přináší nesporné výhody v aktualizaci systému.

Systém Air-Play není v tomto článku detailně popsán. Případným zájemcům rádi celý systém předvedeme na námi dodaném vzorku konkrétního rádia.

Na jaké platformě váš systém funguje? Je k němu potřeba nějaký speciální hardware?

Systém pracuje na všech platformách WIN 9x, WIN NT, WIN 2000, a WIN XP. Jediným požadavkem pro správný chod systému jsou kvalitní ovladače zvukových karet. Výběr zvukové karty
závisí od bonity zákazníka. Systém může hrát na zvukové kartě integrované na základní desce, až například po kartu MIDIMAN DELTA 10/10 s využitím všech 10-ti kanálů.

Jaké další produkty standardně rádiím nabízíte? Dáváte některé zdarma jako bonus k odbavovacímu systému?

Vzhledem k tomu, že jsme na tomto trhu krátce, jiné produkty rádiím standartně nenabízíme. Z našeho pohledu to zatím nemáme ani v plánu protože AirPlay nabízí komplexní řešení.

  • odbavovací program
  • režie
  • příprava audio báze
  • příprava playlistů
  • management USER-báze
  • interakce s vysílacím studiem
  • audit činností v rámci celého systému
  • kustomizace moderátorů
  • 100% záloha dat (zvukové audiobáze)
  • nahrávání vysílání pro potřeby organizací (OSA, Intergram, RaTV apod.)
  • výstupní reporty pro potřeby organizací (OSA, Intergram, RaTV apod.)
  • výstupy na WWW
  • synchronizace více vysílačů
  • SMS výstupy o stavu systému

Které produkty byste ve své nabídce vyzdvihli? V čem jste podle vašeho názoru před konkurencí?

Žádný produkt vzhledem k tomu, že jsme všem věnovali stejnou pozornost. V čem jsme vpřed před konkurencí? V tom, že náš produkt je mladý a využívá to nejlepší z moderních technologií.

Dokážete sebekriticky přiznat, v čem proti konkurenci zaostáváte?

Sebekriticky přiznat v čem za konkurencí zaostáváme? Nevíme o ničem.

Kolik rádií u nás nebo v zahraničí vaše produkty využívá?

Zatím žádné – nyní jsme v období předvádění nového produktu, i když s některými zákazníky je již v jednání o nasazení produktu AirPlay.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .