Cesty k úspěchu vstoupily do jubilejní sezony

S podzimní sezonou se nejen na televizní obrazovky, ale i do éteru vrátil oblíbený cyklus podnikatelských příběhů Cesty k úspěchu, se kterým je od začátku partnersky spojena Komerční banka. Jubilejní 20. sezona pořadu, který byl letos oceněn také v nejstarší české soutěži kreativity Zlatá pecka v kategorii Product placement, odstartoval ve středu, 14. října večer opět po Show Jana Krause na televizi Prima. Od 12. října byla spuštěna i rádiová kampaň na rádiích Blaník, Čas a Contact Liberec zastupovaných společností Radiohouse.

CKU_ilustracni foto_natáčení
Zdroj: Fuse – natáčení pořadu Cesty k úspěchu

Premiérové díly aktuální 20. řady i tentokrát představí osm různých oborů a podnikatelů. Příběhy diváky a posluchače v rádiích zavedou mimo jiné do továrny na balóny a vzducholodě, na ovčí farmu nebo poodhalí magii míchání skvělých drinků či výrobu nábytku. Letošní globální situace způsobená pandemií koronaviru dala navíc vzniknout také speciálnímu online projektu Cesty k restartu, jenž v průběhu léta představil firmy, které navzdory nečekaným opatřením krizi překonaly a vrátily se ke svému podnikání.

„S každou epizodou nahlížíme pod pokličku podnikatelského prostředí u nás a poznáváme, co všechno ti, kteří řídí vlastní byznys, museli pro úspěch ve svém oboru udělat. Často vidíme cestu plnou výzev, které se jim podařilo zdolat, sílu odvahy, ale také odhodlání v časech krize nepolevit a svůj byznys udržet, a ještě jej posunout dál. Právě zviditelňování práce úspěšných podnikatelů považujeme za skvělou inspiraci i způsob, jak podpořit také nováčky v byznysu a motivovat je v jejich úsilí vydat se vlastní cestou. Navíc s vědomím, že bez ohledu na jejich velikost mají na své straně naši banku jako spolehlivého partnera,“ říká David Šmahel, šéf marketingové komunikace KB.

Pořad Cesty k úspěchu je rovněž tradičně spojen s contentovou agenturou Fuse, která stojí za jeho kampaní a podporou napříč mediatypy. „Výhodou naší dlouhodobé spolupráce na tomto pořadu je to, že projekt, včetně jeho výroby a dalších potřeb, známe do detailů. Formu podpory tak můžeme s každou sérií rozvíjet a přicházet s nápady, které, jak věříme, osloví nejen klienta, ale i diváky a posluchače. A že se nám to daří, dokazuje mimo jiné také letošní Zlatá pecka,“ uvádí Petra Buštíková, která se ve Fuse o celý formát a Komerční banku již několik let stará.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .