Začíná kampaň k X-Factoru, slibuje body za věrnost na sociálních sítích

Nová řada soutěže X-Factor, na které participuje televize Prima se slovenskou Joj, se nezadržitelně blíží. TV Joj startuje on-air kampaň propagující členy poroty. Diváci od 20. hodin uvidí čtyři verze upoutávek na porotce.

x-factor-651

Nová kampaň je založená na představení každého porotce v příznačném prostředí. Záběry z exteriérů doplňují studiové shoty, jež mají dle kreativců televize Joj dodat upoutávkám punc exkluzivity.

Například mladá porotkyně Celeste Buckingham se baví v klubu obklopena fanoušky, její kolegyně Sisa Lelkes-Sklovská se nachází v luxusních prostorách bratislavské Reduty. Ondřej Brzobohatý si užívá tvůrčí odpoledne s kapelou v ateliéru a Oto Klempíř přichází s vlastním stylem.

Tvůrci X-Factoru hodlají vyzkoušet nový přístup i na webu. Na titulní stránce dávají prostor příspěvkům ze sociálních sítí z Facebooku, Twitteru a Instagramu. Televize hodlají nasadit i systém odměňování, jež je založen na aktivitě uživatelů. Za každý LIKE, komentář nebo sdílení příspěvku na sociální sítí získá uživatel věrnostní body a může je vyměnit za ceny.

Žádná dosud vysílaná show nebyla tak úzce spjatá s interakcí uživatele a poroty. U letošního X Factoru umíme vytvořit návyk uživatelů, aby byli aktivními fanoušky a prohloubit jejich vztah k pořadu,“ uvádí PR manager skupiny Joj Michal Pilip.

Odměňování uživatelů za LIKE a share může narazit na pravidla vytváření skupin na sociálních sítích. Nicméně o Facebooku a dalších sítích je známo, že ne vždycky pružně reagují na stížnosti uživatelů na porušování pravidel. V rámci konkurenčního boje nelze vyloučit, že se podobné stížnosti objeví a televize musí mít v záloze jiné řešení pro případ, že by systém odměňování nebyl zcela v souladu s pravidly skupin na sociálních sítích.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: