UPC přináší v kabelovce i na satelitu změny cen i programové nabídky

radiotv-archiv72Nejsilnější tuzemský poskytovatel kabelové a satelitní televize chce ještě letos prostřednictvím své digitální kabelovky přinést divákům nabídku celkem sto televizních kanálů. Rozšíření portfolia probíhá postupně, několik česky mluvících stanic přibylo zcela nedávno. Změny nastanou od dubna i v ceníku digitální kabelovky. Na nové klienty má UPC políčeno díky aktuální cenové nabídce prostřednictvím satelitní služby UPC.Nové kanály v češtině obohatily programové menu digitální kabelové televize (DVB-C) od společnosti UPC. V minulém týdnu se zde poprvé objevil módní kanál Fashion TV, pár dní předtím stanice o počasí Meteo TV i plnoformátová TV Barrandov HD (vysílá ve vysokém rozlišení). V nabídce se objevil i slovenský seriálovo – filmový kanál JOJ plus, který vysílá i mnoho starších českých seriálů a filmů. Nynější rozšíření portfolia dostupných stanic zapadá do plánu společnosti zvýšit počet dostupných digitálních kanálů na rovnou stovku a to ještě do konce letošního roku.

Nyní je v digitální kabelovce UPC k naladění sedmaosmdesát stanic, z toho dvacet pět českých a slovenských. Dalších čtyřicet šest zahraničních kanálů je doplněno českou jazykovou stopou. K dostupným česky mluvícím televizím se v blízké budoucnosti přidá Prima Cool (od 1.dubna), Jetix Play (pro malé diváky) a Sport 2. K dalším konkrétním kanálům, které rozšíří nabídku pro diváky, mluvčí UPC František Malina na serveru Týden.cz sdělil neurčitě jen jejich zaměření: „Dokud nejsou podepsány smlouvy, nemůžu sdělit, s jakými stanicemi jednáme. Ale chceme se zaměřit především na divácky atraktivní dokumentární kanály.“

Kromě změn programových dojde v blízké budoucnosti i ke změnám v ceníku digitální kabelovky. Základní balíček Starter obsahuje šestnáct stanic. K němu si lze objednat další balíčky podle svého uvážení (filmový, dokumentární či sportovní). Nyní tak lze učinit za akční cenu padesát korun měsíčně za jeden balíček. Navíc k jakémukoliv zákazník obdrží hudební balíček zdrama. Od dubna dojde ke změně. Za první objednaný paket zákazník zaplatí sto devatenáct korun měsíčně, za každý další pak osmdesát. Stejnou částkou bude zpoplatněný i hudební balíček, dosud je dostupný k jinému zdarma.

Digitální kabelovou televizi UPC Digital bylo na konci letošního ledna schopno příjímat přes tři sta tisíc českých domácností. Spolu s abonenty satelitní platformy UPC Direct a staršího analogového typu kabelovky UPC zprostředkovává příjem televizních a rozhlasových programů dohromady pro šest set osmdesát tisíc domácností. Pro srovnání: Největší poskytovatel IPTV (příjem televize přes internetový protokol) společnost O2 uvádí, že počet předplatitelů její služby O2TV na konci loňského roku překonal hranici sto patnácti tisíc. Plány firmy počítaly s vyšším zájmem, ale i přesto dokázala oslovit od srpna do prosince patnáct tisíc nových klientů. V létě se O2 pochlubilo svým stotisícím zákazníkem.

Nejen prostřednictvím digitální kabelovky se UPC snaží nalákat nové zákazníky. Akční cenovou nabídku slibuje pro tento měsíc novým zájemcům o satelitní službu UPC Direct. Do 31.března je možno aktivovat novou přístupovou kartu, která novým klientům pro první půlrok předplatného zajistí slevu 290 korun z měsíčního poplatku za základní balík programů Rodina. Místo 689 Kč vyjde na 399 Kč. Kombinace s prémiovými kanály HBO+HBO 2+ HBO comedy + Cinemax je pak o stokorunu dražší a tuto zvýhodněnou cenu může zákazník využívat po dobu jednoho roku.

Ke konci loňského roku příjímalo televizní programy prostřednictvím satelitní platformy UPC Direct 121 700 českých domácností. Za poslední čtvrtletí roku 2008 tak došlo k navýšení o téměř dva a půl tisíce zákazníků. Údaje zveřejnil server Parabola.cz. Zvýšení zájmu o tuto satelitní platformu způsobila zejména nabídka předplacených karet. Díky jejímu pořízení zákazník získává programový balík Rodina či prémiové kanály za mnohem výhodnější ceny než při měsíčních platbách. Roční karta balíčku Rodina vyjde na 4200 Kč (tj. 350 Kč měsíčně), běžná cena za tento paket je 689 Kč měsíčně. Dvanáctiměsíční předplacená karta na balíček Rodina v kombinaci s HBO, HBO2, HBO comedy a Cinemaxem vyjde na 5988 Kč (499 Kč měsíčně). Standartní cena za tuto kombinaci programů při měsíční platbě činí 1188 Kč.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .