Televize Barrandov získá část investic reklamních zadavatelů do Primy

barrandov_purpuraPrima bude obchodovat svůj reklamní prostor společně s televizí Barrandov a zařadí ji do svých balíčků. Barrandov má šanci získat až 14 procent investic, které budou směřovat na kanály Prima Group. Pokud se zadavatel rozhodne nakoupit reklamu pro skupinu všech kanálů, TV Barrandov získá podíl ve stanovené výši.

Od nového roku bude skupina Prima na reklamním trhu zastupovat při prodeji reklamy televizi Barrandov. Pro tento účel zřídí samostatné mediální zastupitelství a zařadí Barrandov do společného prodeje se svými stanicemi. Od nového roku má být zastoupení stanic ve společném prodeji následující: Prima family 68 %, Prima Cool 12 %, Prima Love 6 % a TV Barrandov 14 %. Na základě podkladů pro reklamní zadavatele o tom informoval web Mediaguru.cz.

Televize Barrandov tak může získat až 14 procent investic, které se klienti rozhodnou umístit na kanály Prima Group. I nadále budou mít možnost nakupovat reklamní prostor u jednotlivých kanálů samostatně.

Nynější prodejce reklamy na obrazovkách Barrandova, společnost Media Master hodlá i nadále zajišťovat sponzoring a speciální operace. Obavy z nového společného podniku Primy a Barrandova má však nejsilnější tuzemská televizní skupina Nova. Záměr dvou konkurentů vnímá jako závažné riziko pro hospodářskou soutěž na trhu televizní reklamy.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky:,