Střepiny přišly a vítězí

radiotv222Pořady redakce zpravodajství jsou již tradičně úspěchem stanice TV Nova a řadí se mezi nejsledovanější pořady na „televizním trhu“, a to nejen na území České republiky, ale i v evropském kontextu.

Pořad „Střepiny“, který byl poprvé vysílán v neděli 7. dubna letošního roku a jehož moderátory jsou Stanislav Brunclík a Andrea Němcová, se okamžitě zařadil mezi nejsledovanější pořady TV NOVA. Úspěch je o to cennější, že nedělní „primetime“, ve kterém se pořad vysílá, je opravdu „horkou půdou“ z hlediska konkurenčního prostředí.

Za celé období, kdy jsou „Střepiny“ vysílány, dosahují průměrné sledovanosti 18,7 % a podílu na sledovanosti  51 % v kategorii dospělí 15+. Nejsledovanější „Střepiny“ byly odvysílány dne 7. 7. 2002 a sledovalo je 25,9 % populace s podílem na sledovanosti 55 %. Pořad toho dne sledoval více než každý čtvrtý občan republiky nad 15 let a současně  více než každý druhý z těch, kteří v tom čase sledovali televizi.

Skladba diváků „Střepin“ je mimořádně příznivá, což se projevuje vyšším podílem na sledovanosti v dynamických cílových skupinách, které jsou předmětem zájmu zadavatelů televizní reklamy. Například podíl ekonomicky aktivní populace mezi 15 a 44 lety je za celé období vysílání „Střepin“ u tohoto pořadu průměrně ve výši 55 % a podíl na sledovanosti nejmladších mužů ve věku 15-24 činí v průměru celého období vysílání „Střepin“ dokonce 64 %.

Je pozoruhodné, že sledovanost i podíl na sledovanosti „Střepin“ mají rostoucí trend od zahájení vysílání dodnes. „Střepiny“ jsou mladý, dynamický pořad a patří mezi ty, díky kterým je TV Nova dlouhodobě nejmladší českou televizní stanicí z hlediska skladby svých diváků.

Miloslava Nováková
Vedoucí odboru Public Relations TV Nova

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .