ČT dokončila formování svého nejvyššího managementu

radiotv222Česká televize jmenovala od 2. září 2002 do funkce vedoucího Public Relations & Promotion a zároveň tiskového mluvčího Richarda Klatovského (30), který koncem července zvítězil ve výběrovém řízení na tuto pozici. Jeho jmenováním bylo dokončeno obsazování všech devíti manažerských pozic podléhajících přímo generálnímu řediteli. Dvoukolové výběrové řízení bylo vypsáno na konci letošního května a zúčastnilo se jej 40 zájemců.

„Výběrová komise určila vítěze jednomyslně. Projekt Richarda Klatovského na zlepšení naší komunikace slibuje vyšší orientaci na diváky, což je přesně v souladu s celkovou strategií České televize,“ komentuje toto jmenování Jiří Balvín, generální ředitel České televize. „Náš manažerský tým je tak připraven na právě nastupující Barevný podzim v České televizi v plné sestavě.“

Generálnímu řediteli kromě nově jmenovaného vedoucího PR & Promotion podléhají finanční ředitel Petr Klimeš, ředitel programu Petr Koliha, ředitel výroby Petr Erben, ředitel zpravodajství Zbyněk Honys, ředitel sekretariátu generálního ředitele Jiří Kučera, vedoucí právního útvaru Vladimíra Vocetková a také ředitel televizního studia Brno Zdeněk Drahoš a ředitel televizního studia Ostrava Ilja Racek.

Richard Klatovský působil dva roky jako internetový podnikatel v oblasti vztahů s novináři, pět let jako ředitel PR agentury, dva roky jako zástupce šéfredaktora počítačového časopisu a jeden rok v marketingu počítačové firmy. V roce 1997 ukončil studium marketingu, managementu a logistiky na Dopravní fakultě Jana Pernera Univerzity Pardubice, kde v současné době dokončuje doktorát.  Je členem Výkonného výboru PR Klubu.

„Mým cílem je za podpory současného týmu PR výrazně podpořit image České televize jako renomovaného vysílatele veřejné služby v České republice a významného zpravodajského média, respektovaného producenta filmové a původní dramatické tvorby, vzdělávacích formátů, pořadů pro děti a mládež a téměř výhradního producenta pořadů pro etnické a sociální menšiny,“ vysvětluje základ své strategie Richard Klatovský, nově jmenovaný vedoucí PR & Promotion.

Do kompetence tohoto úseku spadá především posilování značky ČT, komunikace s diváky, komunikace se zaměstnanci, tvorba znělek a upoutávek na pořady, propagace pořadů,  vztahy s novináři, provoz a tvorba internetových stránek www.czech-tv.cz a vysílání teletextu.

Pro bližší informace prosím kontaktuje:
Richard Klatovský
vedoucí PR & Promotion a tiskový mluvčí, Česká televize
richard.klatovsky@czech-tv.cz, mobil: 0602 21 95 71
tel.: 02-61 13 40 05, fax: 02-61 21 85 99

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .