Top TV slaví narozeniny analogovým vysíláním

Tento týden oslavuje své první narozeniny komerční stanice s teleshoppingovými prvky Top TV. Jako narozeninový dárek svým divákům v Praze a okolí připravila analogové terestrické vysílání na 28. kanálu, na který získala od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání časově omezenou licenci. Vysílání z kóty Strahov bylo zahájeno v pondělí.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila vysílací licenci společnosti United Teleshop s.r.o. v rámci licenčního řízení o vysílač Praha -Strahov o vyzářeném výkonu 0,4 kW na dobu do 30. července 2007. Řízení se účastnil jediný uchazeč, jehož veřejné slyšení proběhlo 29. srpna. K zahájení vysílání mohlo dojít po nabytí právní moci a včera se tak také stalo. Top TV již dříve tento analogový kanál po bývalé TV Praha dočasně využívala, zbývající tři dokrývače po TV Praha nebyly součástí vyhlášeného licenčního řízení.


Licencovaná společnost navíc podle ČTK změnila svou vlastnickou strukturu. Společnost Stanford, která patří do skupiny podnikatele Karla Komárka, získala většinový podíl 80 procent ve firmě United Teleshop. „Jako další strategický cíl vidíme získání pozicí v síti pro digitální vysílání,“ řekl ČTK ředitel a člen představenstva Stanfordu Jan Kreidl. Zbylá pětina akcií je rozdělena mezi čtyři původní zakladatele firmy. Kateřina Fričová a dřívější výkonný ředitel Rady pro reklamu Zbyněk Roubal mají po sedmi procentech, další dva zakladatelé, Martin Vocásek a Jaroslav Havel, vlastní po třech procentech.


K svým prvním narozeninám vydalo vedení televize stručné shrnutí současné podoby programu. „Naše televize vysílá 24 hodin denně a v našem programu najdete  pořady od reportáží, magazínů po live talk show a soutěže nebo klipy. A jenom u nás najdete prodejní formáty, ve kterém vám předvedeme zajímavé zboží, ať již takové, které běžně nekoupíte či  značkové, které u nás pořídíte za zajímavé ceny,“ uvádí generální ředitelka Top TV Kateřina Fričová a jmenuje některé z pořadů, které si prvním roce získaly místo na obrazovkách Top TV: „Rady do zahrady poradí všem, kterým učaroval květináč, záhon či sad. S magazínem Top styl budete zaručeně in. Bydlení inspiruje, jak si zkrášlit byt či chalupu, Zdravodej  doporučí, jak být fit a předejít onemocnění. V dalších magazínech najdete rady pro kutily, turisty či sběratele, nápady na dárky nebo nabídku výhodných zájezdů do ciziny.“


„Jsme jediná televize v republice, jejíž licence umožňuje přímou nabídku zboží a služeb. Můžeme prozradit recept na úpravu křepelek a zároveň uvést, kde a za kolik se dají pořídit, u které firmy nakoupit koření, speciální pánev, poradíme ve které restauraci a za jakou cenu si lze tuto lahůdku dopřát. Zařadili jsme právní a psychologickou poradnu. Umožňujeme prezentaci firem, ale také nabízíme značkové produkty: od kosmetiky či potravinových doplňků  až po modely letadel, kuchyňské spotřebiče, DVD, elektroniku, fotoaparáty, sportovní a kempingové vybavení a potřeby pro kutily,“ pokračuje Fričová a dodává: „Otevřeli jsme obrazovku pro malé a střední podnikatelé, kteří by si reklamní kampaň na „velkých“ televizích nemohli finančně dovolit nebo  narazili na paragraf o skryté reklamě. Poskytujeme také velký prostor charitativním aktivitám a nadacím, jejich hlavním a mediálním partnerům. S námi se můžete bavit a nakupovat z pohodlí vlastního obýváku.“

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .