Virtuální reklama poprvé se Zlatou tretrou

radiotv22Praha, 11.6.2002 – Atletický mítink Zlatá tretra, který se uskuteční zítra 12.6.2002 ve Vítkovicích a který budou moci sledovat televizní diváci na programu ČT2, bude skutečně unikátní. Vedle  atletických hvězd, světových rekordmanů a domácí špičky se o to postará i televizní přenos České televize. Jako první televize v České republice totiž do přímého přenosu vloží tzv. virtuální reklamu.

Díky speciální technologii se v televizním signálu na ploše stadionu objeví „virtuální“ loga sponzorů mítinku. Televizní diváci tak na trávníku resp. na startu a konci cílové rovinky uvidí loga, které na stadionu ve skutečnosti nejsou umístěna.

V zahraničních televizích je virtuální reklama jedním z oblíbených způsobů komerční realizace divácky atraktivních sportovních přenosů. Její výhodou je možnost vytvářet netradiční řešení pro více potenciálních sponzorů s nižšími produkčními náklady.

Samozřejmým předpokladem takové umístění do obrazu, aby žádným způsobem nerušila divácké vnímání vlastního sportu. Ačkoli se o virtuální technologii hovoří především ve spojení s reklamou, otevírá i nové možnosti pro posílení informačního servisu pro diváka (např. vyznačení rekordů, aktuální rychlosti, úhlu odrazu, …).

První přímý s využitím virtuální reklamy začíná zítra, ve středu 12.6.2002 v 17.05 hod. na ČT 2.

Štěpán Wolde
e-mail: swolde@arbomedia.cz
Tel: +420 (2) 510 82 277
Fax: +420 (2) 510 82 104

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .