Nová tvář ve společnosti Mediaresearch

radiotv221Společnost MEDIARESEARCH, a. s. oznamuje, že od 1. 4. 2002 posílil její řady RNDr. Pavel Charamza CSc., který nastoupil na pozici Ředitel výzkumu, kde bude odpovědný především za statistické a interpretační otázky projektu Elektronického měření sledovanosti televize metodou TV metrů.
Pavel Charamza absolvoval MFF UK, obor pravděpodobnost a matematická statistika a v letech 1984-1994 pracoval na téže fakultě jako odborný asistent, poté působil ve společnosti MEDIAN s. r. o (1994-1996) a poslední roky pracoval jako ředitel odboru řízení rizik v KB, a. s.
Společnost MEDIARESEARCH, a. s. byla vybrána jako nový realizátor měření sledovanosti televize v ČR v letech 2002-2007 v tendru vypsaném Asociací televizních organizací v loňském roce. Projekt bude oficiálně zahájen 29. 4. 2002. Práce na projektu probíhají v součinnosti dalších subdodavatelů – společností STEM/MARK, a. s., LERACH, s. r. o. a ELVIA, s. r. o.
V Praze 10.4.2002
Irena Ebermannová
výkonná ředitelka
MEDIARESEARCH, a.s.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .