Prodej reklamy Primy, Barrandova a Óčka bude nově řídit Ladislav Dianiška

Do čela společnosti Media Club, která obchoduje reklamní prostor na kanálech TV Prima, TV Barrandov a Óčko, nastupuje od 1. dubna Ladislav Dianiška. Na této pozici střídá Petra Jelínka, který se přesunul na nově vytvořenou pozici Head of New Media Sale.

ladislav-dianiska-300Jsem velmi rád, že na pozici obchodního ředitele můžeme přivítat někoho s tak bohatými zkušenostmi, jako je Ladislav Dianiška. Věřím, že díky své schopnosti budovat a vést úspěšné obchodní týmy dokáže ještě dále rozvíjet služby Media Clubu, a posilovat vztahy se zákazníky,“ uvedl v tiskové zprávě Marek Singer, generální ředitel FTV Prima.

Ladislav Dianiška přichází do Media Clubu ze soukromé zdravotnické sítě Santé a TeamPrevent, kde působil jako ředitel úseku strategie obchodu a marketingu. Obdobnou pozici dříve zastával ve firmách Kostelecké uzeniny a Crocodille, jako obchodní ředitel také působil ve společnostech Tchibo Praha a Poděbradka, a. s.

Společnost Media Club má v rámci televizní reklamy na starosti prodej na stanicích skupiny Prima, TV Barrandov a stanicích skupiny Óčko. Zastupuje i rozhlasové stanice ze skupiny Radio United včetně celoplošného Rádia Impuls.

Foto: TV Prima

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: ,