Nova se rozhodla podpořit jednotnou měnu dat sledovanosti

tv-ilustrace-651

Televize Nova udělala definitivní tečku za druhým výzkumem dat sledovanosti, které mělo realizovat Sdružení pro měření sledovanosti a AC Nielsen. Stalo se tak v zájmu kontinuity dosavadních dat i snahy o jednotnou měnu.

Zastavení příprav druhého měření sledovanosti, které byly ve finální fázi, proběhlo ze strany sdružení SPMŠ právě na žádost Novy, jelikož ta měla být jediným investorem. „Po zhodnocení situace na českém mediálním trhu, který nebyl druhému projektu měření sledovanosti nakloněn, se na žádost televize Nova rozhodlo vedení SPMS projekt pozastavit. Existence pouze jednoho měření televizní sledovanosti přispěje ke zpřehlednění situace na českém mediálním trhu,“ uvedli zástupci sdružení.

Na trhu by měla existovat jen jedna společná měna. Abychom zajistili kontinuitu v dodávání dat o televizní sledovanosti, skupina Nova bude pokračovat v práci s daty od společnosti Mediaresearch, jako je tomu v současnosti,“ potvrdila informaci televize Nova.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: