Kulinářskou stanici Mňam TV si na svých přijímačích naladilo 1,4 milionu diváků

Jediný volný televizní kanál vysílající pořady o vaření a životním stylu zveřejnil první data o penetraci, které získal na základě peoplemetrového měření. Reálně si Mňam TV na svých přijímačích naladilo 1,4 milionu diváků.

mnam-tv-651

Mňam TV oslovila čtvrtinu svých potenciálních diváků

Tato hodnota odpovídá přibližně čtvrtině diváků, kteří mohou reálně vysílání televize Mňam sledovat. Svou cestu si ke stanici našly převážně ženy v aktivním věku 25-54 let, které bydlí ve středně velkých a větších městech. Mezi divácky nejsledovanější pořady patří originální český pořad Domácí kuchyně, který uvádí šéfkuchař Jaroslav Žídek, nebo pořad U mě v kuchyni, který nechává diváky nahlédnout do kuchyní slavných světových šéfkuchařů.

S vývojem pozice stanice na českém trhu jsme zatím spokojeni. Jsme rádi, že i za tak krátký čas si dokázala Mňam TV získat své příznivce. Připravujeme změny programu i nové lifestylové projekty, u kterých věříme, že ještě zvýší atraktivitu naší tematické stanice,“ říká jednatelka společnosti Axocom Erika Luzsicza, zastupující stanici na českém trhu.

mnam-tv-penetrace-graf

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: