Hudební televize Óčko přechází pod obchodní zastoupení Media Clubu a TV Prima

Media Club a provozovatel hudebních televizí Óčko, Óčko Gold a Óčko Expres, uzavřely smlouvu o prodeji reklamy v roce 2015. Příští rok budou mít klienti Media Clubu své reklamní kampaně umístěné i na Óčku.

ocko-expres-651

Součástí Media Clubu zůstane i televize Barrandov

Pro skupinu hudebních televizí z portfolia mediálního domu Mafra tak jde o výhodný obchod. Může to rovněž naznačovat i přibližování se mediálních aktivit podnikatele a politika Andreje Babiše se spolumajitelem TV Prima Ivanem Zachem. Obě strany se už domluvily na společném obchodním zastoupení i na rozhlasovém trhu.

Součástí Media Clubu zůstává i televize Barrandov. Uzavřením smlouvy na zastupování hudebních stanic Óčko pokračují vyjednávání o obchodní politice FTV Prima pro příští rok.

Dohoda přinese posílení na mladší cílové skupiny

V podzimní sezóně se Primě daří svou původní tvorbou zasáhnout mladší diváky a díky spolupráci s Óčkem v naší nabídce dále posílíme afinity na mladší cílové skupiny. Pro příští rok tak svým obchodním partnerům dokážeme představit výrazně zajímavější produkt, a to i v cílové skupině 15-54,“ říká Vladimír Pořízek, provozní ředitel FTV Prima.

Spojení s Media Clubem pro nás představuje strategickou změnu i na trhu klasické reklamy. Věříme, že trhu dokážeme nabídnout efektivní zásah i atraktivní cílové skupiny a potřebnou image,“ dodává Štěpán Wolde, generální ředitel hudebních stanic Óčko.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .