Prima rostla; ČT1, Barrandov i Cool naopak

kolac.jpgSledovanost v minulém týdnu se vydařila Nově i Primě. Také sportovní „čtyřka“ vyrostla, a to díky fotbalu. Nejsledovanější byli zase Chalupáři.

TV Nova rostla i v minulém – 31. týdnu – týdnu. Její průměrný celodenní share se dostal přes 35 procent – 35,09% je o 0,68% více než v předchozím týdnu. Share v prime time (19:00 až 23:00) měla Nova naprosto stejný jako ve 30. týdnu – 37,7%.

ČT1 poněkud ztratila. Její průměrný celodenní share činil 19,68% (pokles o 1,01%) a ani v prime time se „jedničce“ nedařilo – 21,83% je o 1,21% nižší hodnota než v předchozím týdnu.

TV Prima si může zapsat růst v obou hodnotách – 18,46% v celodenním měření je o 0,62% více než v předchozím týdnu a 18,85% je také o 0,62% více než minule.

ČT2 držela přibližně stejnou hladinu. 5,47% jako celodenní share je o 0,1% méně než v předchozím období. Její share v prime time činil 4,6%, což je nepatrný pokles o 0,02%.

Zpravodajská ČT24 zaznamenala lehký nárůst v obou hodnotách. Její průměrný celodenní share činil v minulém týdnu 1,93% (nárůst o 0,07%) a share v prime time 1,33% (nárůst o 0,1%).

Významněji si v minulém týdnu polepšila sportovní ČT4. Její celodenní share činil 1,46% (nárůst o 0,37%) a share v prime time 1,76% (nárůst o 0,93%). Tento růst můžeme přičíst startu fotbalové sezóny.

Nova Cinema vykázala stabilní hodnoty, i když v prime time byl pokles výraznější. Celodenní share měla 1,83% (nárůst o 0,02%) a share v prime time 1,75% (pokles o 0,21%).

TV Barrandov se příliš nedařilo. Klesala v obou měřených hodnotách. Celodenní share klesl o 0,09% na 2,85% a share v prime time klesl o 0,26% na 1,97%.

Prima Cool se v celodenním měření udržela více méně na svém – 1,06% je nárůst o 0,02%. V prime time však poněkud spadla – 0,81% je pokles o 0,13%.

Kategorie Ostatní tentokrát vykázala hodnoty průměrného celodenního share ve výši 12,17% (pokles o 0,58%) a share v prime time měl hodnotu 9,39% (nárůst o 0,17%).

Nejsledovanějším pořadem minulého týdne se tradičně staly nedělní Televizní noviny s 2 128 tisíci diváky. Mezi nezpravodajskými pořady také nic nového – letní hit Chalupáři bodovala i letos, když si jej nenechalo ujít 1 799 tisíc diváků. Oba pořady vysílá TV Nova.

Zdroj: ATO – Mediaresearch; údaje jsou platné pro kategorii 15+

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: