Příjmy z reklamy stouply

radiotv-archiv26Týdeník Strategie dnes zveřejnil výši hrubých příjmů médií z reklamy. Příjmy stouply na 54 miliard korun, což je meziroční nárůst o 8,7%. Nárůst zaznamenaly televize, rádia, tisk i venkovní reklama, jedině u kinoreklamy byl zaznamenán pokles (139 miliónů korun, -27,8%). Hrubé příjmy televizí činily celkově 26,6 mld. korun (nárůst o 9,1%), z toho TV Nova 13,6 mld. (zvýšení o 18,3%), TV Prima 9 mld. (zvýšení o půl procenta), ČT1 2,8 mld. (pokles o 11,1%), ČT2 659 miliónů kč (nárůst o 119,3%) a televize Óčko 329 miliónů (nárůst 14,3%). Celkové hrubé příjmy tisku byly 19,9 mld. (nárůst o 3%), z toho celostátní deníky měly 5,7 mld., regionální deníky 3,5 mld. a časopisy 10,8 mld. Nejsilnější byla Mladá fronta Dnes s 2,7 mld. kč (zvýšení o 7%), pak následuje Deník s 2,09 mld. korun (pokles o 6,4%) a Blesk s 1,21 mld korun (nárůst o 7%). Nejvyšší hrubé příjmy média vykázala v říjnu – 5,9 mld. korun a v listopadu potom 5,8 mld. kč.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .