Nové limity reklamy v ČT v závěrečném čtení

konec_reklamy_ctNávrh zákona omezujícího reklamu na obrazovkách a webu České televize prošel do třetího čtení, Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR (PSPČR) jej bude schvalovat v polovině července.

Pozměňovací návrh na ponechání reklamy na ČT2 a ČT4 v objemu 0,5% a definitivní zrušení reklamy a teleshoppingu na ČT1, ČT24 a internetových stránkách České televize putuje do třetího závěrečného čtení poté, co prošel dolní komorou. PSPČR se k němu dostane až v polovině července.

EXKLUZIVNĚ: Veřejnoprávní televize v Evropě – odkud berou peníze na financování?

Jak už jsme vás informovali, součástí zákona je také fakt, že komerční subjekty (TV Nova, TV Prima a TV Barrandov) budou muset odevzdat 2% ze svých reklamních příjmů na podporu Státního fondu na podporu kinematografie. Proti této části zákona se ohradila TV Barrandov a rovněž prodejci klasické a internetové reklamy.

SOUVISEJÍCÍ: TV Barrandov vydala prohlášení ke konci reklamy na ČT

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .