Nova Cinema se dostala přes 2 %, Prima zase před ČT1

kolac.jpgTV Nova po výrazném skoku vzhůru v 36. týdnu tohoto roku tentokrát mírně ztrácela. Její průměrný celodenní share byl v minulém týdnu 38,98% (pokles o 0,3%) a podíl na publiku v prime time (19:00 až 23:00) byl 42,59% (pokles o 1,13%).

ČT1 si sice v celodenním průměru polepšila, přesto však zůstává v tomto údaji za Primou. Celodenní share „jedničky“ vzrostl v minulém týdnu o 0,68% a dostal se na hodnotu 17,68%. V prime time ČT1 také rostla – 19,53% (nárůst o 1,33%).

TV Prima si také polepšila v obou údajích. Její celodenní share činil 17,94% (nárůst o 0,51%) a share v prime time poskočil na 17,92% (nárůst o 1,63%).

ČT2 v minulém týdnu nevysílala žádný důležitý sportovní zápas, a proto se její share vrátil k normální hladině. Její průměrný celodenní share činil 4,44% (pokles o 2,35%) a share v prime time 4,04% (pokles o 4,1%).

Politická situace svědčí zpravodajské ČT24, která mírně rostla (v dalším týdnu by její výsledky měly být ještě lepší). Její průměrný celodenní podíl na sledovanosti činil 2,28% (nárůst o 0,18%) a share v prime time 1,22% (nárůst o 0,04%).

Sportovní ČT4 v minulém týdnu zaznamenala velice podobné výsledky v obou údajích. Její celodenní share činil 1,35% (pokles o 0,11%) a share v prime time 1,32% (nárůst o 0,15%).

Nova Cinema se dostala přes dvě procenta z koláče sledovanosti. Její celodenní share činil minulý týden 2,04% (nárůst o 0,25) a share v prime time 2,09% (nárůst o 0,35%).

TV Barrandov po předchozím poklesu opět rostla. Celodenní share – 2,37% (nárůst o 0,04%); share v prime time – 1,87% (nárůst o 0,3%).

Prima Cool zastavila dvoutýdenní pokles. Celodenní share opět vystoupal přes jedno procento – 1,03% (nárůst o 0,2%) a share v prime time 0,84% (nárůst o 0,16%).

Malé televize v kategorii Ostatní měly minulý týden průměrný celodenní share ve výši 11,89% (nárůst o 0,9%) a share v prime time 8,75% (nárůst o 1,42%)

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem minulého týdne byla úterní Ordinace v růžové zahradě 2 (8. 9. 2009), kterou si nenechalo ujít 2 049 tisíc diváků (share 50,84%). Ve zpravodajství vyhrály již tradičně nedělní Televizní noviny (13. 9. 2009), které sledovalo 2 486 tisíc diváků (share 66,95%). Oba pořady vysílá TV Nova.

Zdroj: ATO – Mediaresearch; údaje jsou platné pro kategorii 15+

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: