Mediaresearch oslavuje 7.narozeniny

mediaresearchProjekt elektronického měření sledování televizí v ČR je tu sedm let, narozeniny se konaly včera.

Přesto se ale nejedná o první projekt v historii ČR, od roku 1997 jej prováděla společnosti TNS. Počet vybraných domácností v té době dosáhl dvojnásobného počtu oproti stavu minulému na 1333. Data byla poskytování do 3 hodin po uzavření televizního dne, který začíná v šest hodin ráno. Zadavatel průzkumu ATO vybral v říjnu 2005 opět Mediaresearch, agentura má smlouvu až do roku 2012. Samotný průzkum prodělal za dobu své existence mnoho dalších změn, od roku 2007 tvoří kontinuální vzorek celkem 9 000 domácností. Počet vln byl stanoven na 10 ročně (zajišťující reprezentativní měření). „Navýšení vzorku tak umožňuje lépe monitorovat změny v televizní populaci spojené především s příchodem digitálního vysílání a promítat je co nejrychleji do panelu domácností,“ uvádí agentura v tiskové zprávě. Od roku 2008 má měřený vzorek domácností o dalších 500 až na současných 1833.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: