Kabelovky díky digitalizaci posilují, UPC nechce být pozadu

upc.jpg Do procesu digitalizace vstupují další hráči. Diváci nechtějí čekat, než se digitální signál dostane až k nim. Kabelová digitální televize slaví úspěchy, abonenti přibývají. UPC se chlubí nárůstem o 10%. Deník E15 píše, že DVBC (kabelová digitální televize) u UPC si objednalo až 340 tisíc zákazníků, pro operátora to podle optimistických prognóz znamená až 300 milionů korun měsíčně, ovšem peníze přitekly také díky zájmu o digitální televizi ze satelitu (asi 120 tisíc zákazníků). Kabelové společnosti však kříží plány prodejcům set-top-boxů, pro příjem DVBC není nutné tento přístroj kupovat, speciální ovladač je součástí nabídky UPC. Deník E15 přidává odhady na náklady domácností spojené s přechodem na digitální vysílání, 4 miliony domácností vynaloží asi 3-4 miliardy korun, maximálně o několik miliard více. Konkurenční DigiTV má asi 250 tisíc zákazníků, satelitní platforma Skylink 450 tisíc. Telefónica O2 pak 130 tisíc registrovaných zákazníků O2TV.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .