I další spot Ministerstva dopravy podrobí komerční televize cenzuře

radiotv-archiv44Bezpečnostní kampaň Ministerstva dopravy Nemyslíš – zaplatíš! pokračuje. Ode dneška budou televize vysílat spot upozorňující na povinnost užívání bezpečnostních pásů na zadních sedadlech aut. „Také nový spot bude mít poněkud drsnější podobu, některé televize proto část spotu před 22:00 budou zakrývat černým čtvercem,“ uvedl pro ČTK PR manažer agentury Euro RSCG PR MICHAL VLASÁK. Ve spotu zemře při autonehodě manželský pár, když manželka zabije svým tělem svého muže, jenž sedí za volantem. Tento spot tak upozorňuje na nešvar, kterým trpí přibližně polovina účastníků provozu. „Přitom statistika říká, že 71 procent osob usmrcených při nehodě na zadních sedadlech bylo nepřipoutaných,“ řekl Vlasák. Ten také očekává, že nejdrsnější momenty tohoto klipu budou TV Nova a TV Prima před 22. hodinou zakrývat černým čtvercem. Dělají to u všech spotů kampaně. „Činí tak z obavy před postihem ze strany Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Česká televize vysílá klipy po celý den v plné verzi, před nimi však zařazuje krátké varování,“ uvedl Vlasák. RRTV dosud o jednotlivých spotech nejednala. „Nějaká podání na spoty přišla, ale rada se zatím jednotlivými spoty nezabývala,“ řekl dnes ČTK šéf úřadu RRTV PETR BARTOŠ.
Mluvčí Primy JANA KOCOVÁ ČTK řekla, že spot bude na Primě vysílán ode dneška do posledního ledna celkem devatenáctkrát. „Ve spotech před 22:00 bude při brutálních okamžicích černá zástěrka,“ uvedla. Důvodem je podle ní zejména to, aby klip negativně nezasáhl děti.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .