Hokej skončil – komerční stanice se radují

kolac.jpgMinulý týden byl v podílech na publiku pro české televize ve znamení návratu k normálu, z nějž se dostaly kvůli MS v hokeji.

TV Nova zaznamenala skokový nárůst v obou měřených úsecích. Její share v celodenním měření činil v minulém týdnu 39,07%, což je nárůst o 3,11%. V prime time (19.00 až 23.00) byl růst ještě výraznější – 44,75% je o 4,08% více než v předchozím týdnu.

Také ČT1 rostla, avšak tento nárůst není zdaleka tak výrazný. V celodenním měření zaznamenala „jednička“ share ve výši 18,07% (nárůst o 0,14%) a v prime time byl podíl na publiku totožný s celodenním výsledkem, což je oproti předchozímu týdnu nárůst o 0,62%.

TV Prima v minulém týdnu zaznamenala úspěch, když se jí po dlouhé době podařilo předstihnout ČT1 v podílu na publiku v obou měřených úsecích. V celodenním měření byl její share 19,04% (nárůst o 1,34%) a v prime time 18,43% (nárůst o 2,26%).

Skončilo hokejové MS a tím pádem se i výrazně ztenčil podíl ČT2 na koláči sledovanosti. Celodenní share „dvojky“ činil v minulém týdnu 4,94% (pád o 5,46%) a share v prime time 3,99% (propad o 8,2%).

Zpravodajská ČT24 již několik týdnů vykazuje stabilní podíl na sledovanosti. Tentokrát zaznamenala v obou údajích mírný pokles – 1,58% v celodenním měření je o 0,07% méně a 0,82% v prime time je pokles o 0,08%.

Také sportovní ČT4 se zmenšil podíl na publiku. V celodenním měření zaznamenala share ve výši 1,04% (pokles o 0,24%) a v prime time 1,1% (pokles o 0,4%).

Nova Cinema naopak v minulém týdnu rostla. Její celodenní share činil 1,66% (nárůst o 0,07%) a share v prime time 1,88% (nárůst o 0,5%).

A rostla i kategorie Ostatní – 14,6% v celodenním měření (nárůst o 1,11%) a 10,96% v prime time (nárůst o 1,22%).

Zdroj: ATO-Mediaresearch; údaje jsou platné pro kategorii 15+

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: