Cool si významně polepšila, Nova zase mířila dolů

kolac.jpgTV Nova si v minulém týdnu nevedla příliš úspěšně. Její podíl na publiku se v celodenním měření dostal na hodnotu 34,33%, což je pokles o 0,76%. Ani v prime time (19:00 až 23:00) se Nově příliš nedařilo – 37,03% je o 0,67%.

Dobře si vedla ČT1, která posilovala v obou měřených úsecích. Její share v celodenním měření dosáhl na hodnotu 21,01%, což je výrazný nárůst o 1,33% oproti předchozímu týdnu. V prime time pak ČT1 vyskočila také o více než jedno procento – 23,31% je nárůst o 1,48%.

TV Prima si víceméně podržela hodnoty z předchozího týdne. 18,52% v celodenním měření je o 0,06% více než minule a 18,78% v prime time je pokles o 0,07%.

ČT2 zaznamenala pokles share. Její průměrný celodenní podíl na publiku zaznamenal pokles ve výši 4 desetin a byl minulý týden 5,07%. Share v prime time činil 4,03% (pokles o 0,57%).

Zpravodajská ČT24 směřovala směrem dolů. Její průměrný celodenní share činil 1,8%, což je pokles o 0,13%. Share v prime time pak byl 1,09% (pokles o 0,24%).

Úspěšný týden má za sebou sportovní ČT4. Její celodenní share činil 1,65% (nárůst o 0,19%) a share v prime time 2,08% (nárůst o 0,32%).

Téměř na svém zůstal kanál Nova Cinema. Průměrný celodenní share klesl o 0,01% na 1,82% a share v prime time stoupl na stejnou hodnotu (nárůst o 0,07%).

Směrem dolů šla TV Barrandov. 2,69% v celodenním měření je o 0,16% méně než minule. 1,77% v prime time je potom pokles o 0,2%.

Úspěšná byla Prima Cool, v obou měřených údajích se dostala přes jedno procento – celodenních 1,24% je o 0,18% více než minule a 1,02% v prime time je nárůst o 0,21%.

Kategorie Ostatní, v níž jsou započítané malé televize si pohoršila . 11,87% v celodenním měření je o 0,3% méně než minule a 9,07% v prime time je pokles o 0,32%.

Nejsledovanější pořady týdne jsou stálice. Mezi zpravodajskými pořady zvítězily nedělní Televizní noviny, které si nenechalo ujít 2 070 tisíc diváků. Mezi nezpravodajskými pořady vyhráli Chalupáři s 1 683 tisíci diváky. Oba pořady vysílá TV Nova.

Zdroj: ATO – Mediaresearch; údaje jsou platné pro kategorii 15+

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: