Barrandovské show „To by náš hit“ roste sledovanost

tobylnashitJednomu z hlavních formátů TV Barrandov – To byl náš hit – po dvou průměrných kolech roste sledovanost, informovala o tom stanice v tiskové zprávě.

Nadprůměrného podílu na sledovanosti dosáhl třetí díl show To byl náš hit, v němž diváci TV Barrandov hledají nejoblíbenější český hit. Pořad dosáhl ratingu 3,1% (280 tisíc diváků) při podílu na trhu 6,7%, což je v pondělním prime time od 20:00 výrazný úspěch TV Barrandov. Pořad, kde známí interpreti živě zpívají hity šesti dekád, zaznamenal dle TV Barrandov vzestup také v cílové skupině 15-54, kde dosáhl podílu na sledovanosti ve výši 7,4%. Podle informací serveru Digizone.cz zhlédlo úvodní díl 240 tisíc diváků, podíl na trhu byl 5,61%. Sledovanost druhého dílu zůstala stejná.

PSALI JSME: Barrandovský Videostop se ujal, pokračuje druhou řadou

Čtvrtý díl show To byl náš hit, který v přímém přenosu uvádí Petr Vondráček, bude věnován 80. letům a živě zde v překvapivých interpretacích zazní hity jako Holky z naší školky, Čau lásko, Ráchel nebo Nonstop. „V díle věnovaném 70. letům živě zazpívali Petra Janů, David Deyl, Xindl X, Michal Hrůza, Leona Machálková, Markéta Konvičková, Dasha a Ondřej Ruml. V souboji hitů nakonec vyhrál hit Holubí dům, který společně s druhou skladbou, Studánko stříbrná, postupuje do semifinále. Hudební vystoupení doplnili vyprávěním herečka Alice Bendová a moderátor Alexander Hemala,“ doplňuje informaci Janis Sidovský, místopředseda představenstva, ředitel vlastní tvorby a marketingové komunikace.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: