Společnost RRM zastupuje nejsilnější rozhlasové stanice v ČR

Praha 09. listopadu 2006 – Společnost Regie Radio Music zastupuje nejsilnější rozhlasové stanice, které dominují ve všech důležitých parametrech – podílu na trhu a denní i týdenní poslechovosti. Vyplývá to z aktuálních výsledků Radio Projektu, tedy průzkumu poslechovosti rádií v ČR za období 1. 4. – 30. 9. 2006.


Rádio Impuls zůstává nejsilnější rozhlasovou stanicí v ČR. Dosahuje podílu na trhu 11,4 %. Týdně si Rádio Impuls naladí 1 849 tis. posluchačů, což je nejvíce ze všech rozhlasových stanic v ČR; denně Rádio Impuls oslovuje 930 tis. posluchačů. Zároveň Rádio Impuls dlouhodobě drží prvenství ve významné cílové skupině 20–49 let, kde jej poslouchá 629 tis. posluchačů denně (podíl na trhu 14,64 %), a stejně tak je Rádio Impuls nejúspěšnější rozhlasovou stanicí i v cílové skupině muži (503 tis. posluchačů denně, share 11,7 %).


Ve srovnání s minulými výsledky výrazně posílila Frekvence 1, která s 11,1 % dosahuje druhého nejvyššího podílu na trhu. Frekvenci 1 poslouchá denně 904 tis. posluchačů, což je o 24 tisíc více než v předcházejícím období. Frekvence 1 dosahuje i nadále největšího podílu na trhu (12,3 %) mezi všemi rádii v ČR v cílově skupině ženy. Týdně si Frekvenci 1 naladí 839 tis. posluchaček, což je nejvíce ze všech rozhlasových stanic v ČR.


U Evropy 2 vyústil dlouhodobý trend nárůstu poslechovosti v historický úspěch, a to v dosažení prvního místa mezi všemi rozhlasovými stanicemi v ČR v denní poslechovosti. Evropu 2 poslouchá denně 951 tis. posluchačů, což je o 11 tis. posluchačů více než v předchozím období. V podílu na trhu dosáhla hodnoty 9,7 procenta a týdenní poslechovost Evropy 2 se zvýšila na 1 741 tis. posluchačů. V rámci cílové skupiny 12–39 let je Evropa 2 lídrem trhu s 788 tis. posluchači a s podílem 17,22 %.


Silnou pozici na regionálních trzích potvrdila i další rádia zastupovaná společností Regie Radio Music. Rádio Bonton poslouchá denně 58 tis. posluchačů. Silnou posluchačskou základu má rovněž rádio RockZone 105,9, které si denně naladí 22 tis. posluchačů. Rádio Haná poslouchá každý den 42 tis. posluchačů a Rádio Rubi si naladí každý den 32 tis. lidí. Nové regionální produkty zastupované společností Regie Radio Music s názvy Hey! Net a Music Net se staly významnými hráči rozhlasového trhu. Stanice sítě Hey Net si týdně naladí 285 tis. posluchačů a Music Net 201 tis. posluchačů. Produkt Trio poslouchá týdně 4 123 tis. posluchačů. Pozice nejsilnějšího obchodního produktu RRM Total je stabilní – každý týden s ním do kontaktu přijde více než 4 387 tis obyvatel České republiky.


Miroslav Hrnko, výkonný ředitel mediální skupiny Lagardere CZ a jednatel společnosti Regie Radio Music, k aktuálním výsledkům uvádí: „Jsme rádi, že došlo ke stabilizaci trendů nové metodiky měření poslechovosti, které jednoznačně potvrzují fakt, že zastupujeme nejlepší rozhlasové stanice v ČR, které zcela suverénně vládnou éteru. Jsme si jisti, že díky neutuchávajícímu úsilí těchto rádií bude trend poslechovosti stanic zastupovaných společností Regie Radio Music dále narůstat.“ Obchodní ředitel Regie Radio Music Michal Beran k tomu dodává: „Jsme rádi že vedle nejsilnějšího produktu našich rádií – Rádia Impuls – úspěšně rostou i další stanice, potěšující je pokračující rozvoj Evropy 2 a výrazné zlepšení Frekvence 1, neboť úspěchy všech tří našich stanic jsou pro naše obchodní zájmy klíčové.“


Richard Klatovský
manažer vztahů s veřejností

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .