Rádia skupiny Media Bohemia posilují podíl na trhu

Podle dnes zveřejněných výsledků měření poslechovosti rozhlasových stanic Radio Projekt si regionální rádia patřící do skupiny Media Bohemia týdně naladí 2,65 milionu posluchačů. Oproti posledním výsledkům Radio Projektu to znamená nárůst o 129 tisíc posluchačů. Podíl skupiny na rozhlasovém trhu tak vzrostl o 0,2 procenta a v současnosti činí rovných 19 procent.

„Nárůst posluchačů našich rádií nás samozřejmě těší. Začínají se tak projevovat investice do techniky i do moderního způsobu programování rádií, které jsme v poslední době udělali a ve kterých i nadále pokračujeme,“ komentuje výsledky Radio Projektu Daniel Sedláček, ředitel a předseda představenstva společnosti Media Bohemia.


Z dat Radio Projektu také vyplývá, že své postavení na trhu dále posílila i společnost Media Marketing Services (MMS), nejsilnější rozhlasové mediazastupitelství v ČR, které rovněž patří do skupiny Media Bohemia. MMS zastupuje kromě 26 radií vlastněných skupinou Media Bohemia i dalších 28 regionálních a lokálních rozhlasových stanic. Týdenní poslechovost všech 54 rádií zastupovaných MMS činí 4,765 milionu posluchačů (populace ČR ve věku 12 až 79 let). Oproti předchozím výsledkům Radio Projektu jde o nárůst ve výši 197 tisíc posluchačů a podíl MMS na trhu tak vzrostl na 40 procent. „Tato skutečnost je pro nás o to pozitivnější, že přichází před začátkem vrcholné reklamní sezóny. Můžeme tedy zadavatelům reklamy nabídnout silnější zásah než doposud a zvýšit tak efektivitu jejich komunikace vůči cílovým skupinám, které na našich stanicích oslovují,“ říká k tomu Pavel Lupjan, ředitel národního prodeje MMS.


Zveřejněné údaje o poslechovosti jsou dalším výstupem měnového výzkumného projektu Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, který mapuje poslechovost českých rádií. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1.1.2007 – 30.6. 2007.


Skupina Media Bohemia
Nejsilnější ryze česká mediální skupina, jejíž společnosti na trhu působí už od roku 1995 (založení Media Marketing Services s.r.o.) a dnes vlastní 26 regionálních a lokálních rádií. Vedle Media Bohemia a.s. a mediazastupitelství MMS patří do skupiny i společnosti Impression Media (internetové mediazastupitelství), Sun Media (programová, marketingová a komunikační podpora rozhlasových stanic i celého holdingu), AudioTech (zvuková produkce a postprodukce) nebo Limemedia a MediaPartner (internetové aktivity).
Pro skupinu Media Bohemia pracuje více než 600 zaměstnanců a stálých spolupracovníků. V loňském roce dosáhla konsolidovaného obratu 1,2 mld. Kč.
Více informací na www.mediabohemia.cz.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .