Rádia Haná a Rubi budou exkluzivně zastupována společností Media Marketing Services

Největší rozhlasové mediazastupitelství na českém trhu, Media Marketing Services (MMS), bude od příštího roku exkluzivně zastupovat také olomoucká rádia Haná a Rubi. V letošním roce byly přitom obě rozhlasové stanice zastupovány nejen MMS, ale i konkurenční Regie Radio Music (RRM).

„Jsme rádi, že obě rádia se vracejí k výhradní spolupráci s námi, a vážíme si důvěry, kterou nám tím jejich vlastníci projevili,“ uvedl k tomu Pavel Lupjan, ředitel národního prodeje MMS. „Vzhledem k tomu, že naše společnost se specializuje na prodej reklamního času regionálních stanic, věříme, že vzájemná spolupráce přinese oběma rádiím vyšší příjmy z reklamního trhu.“


Podle dat z aktuálního měření poslechovosti českých rádií Radio Projekt (1. 4. – 30. 9. 2007) poslouchá Rádio Haná týdně 109 tisíc posluchačů, Radio Rubi si naladí každý týden 90 tisíc lidí; celkový podíl obou dvou rádií na trhu tak činí 0,8 %. O tuto hodnotu se tedy od příštího roku zvýší náskok MMS před RRM.


MEDIA MARKETING SERVICES a.s. (MMS) je nejsilnějším rozhlasovým mediazastupitelstvím v ČR. Na národním reklamním trhu zastupuje 54 lokálních a regionálních rozhlasových stanic sdružených v rozhlasové síti MMS Radio Network. Výnosy z národní reklamy, které zastupovaným stanicím MMS dodává, jsou důležitým zdrojem pro jejich fungování a rozvoj. Podle nejnovějších průzkumů poslechovosti (Radio Projekt 1. 4. – 30. 9. 2007, populace 12-79 let) poslouchá rádia ze sítě MMS Radio Network 4.807.000 posluchačů týdně. Podíl rádií sítě MMS Radio Network na celkové poslechovosti činí 42,4 %. MMS je součástí mediální skupiny Media Bohemia, která se vlastnictvím obchodních podílů v provozovatelích rozhlasového vysílání účastní na vysílání 26 regionálních a lokálních rozhlasových stanic. Více informací na www.mms.cz.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .