NetMonitor: Impression Media v září přes 2 miliony unikátních uživatelů

Podle posledních výstupů projektu NetMonitor, který měří návštěvnost českého internetu, vzrostl v září počet unikátních uživatelů na 66 serverech, které zastupuje společnost Impression Media, na 2.003.643.

Podle posledních výstupů projektu NetMonitor, který měří návštěvnost českého internetu, vzrostl v září počet unikátních uživatelů na 66 serverech, které zastupuje společnost Impression Media, na 2.003.643.


To představuje 46,7% všech internetových uživatelů a znamená to další nárůst počtu unikátních uživatelů na serverech IM oproti srpnu 2007 (1.944.950 unikátních uživatelů). Tito uživatelé v září vygenerovali 98.898.788 zobrazení.


Impression Media zároveň dále rozšířila portfolio zastupovaných serverů, když do něj zahrnula například informační server pro malé a střední podniky www.podnikinfo.eu nebo blog zaměřený na filmy, hry a hudbu www.warezblog.cz.


Impression Media je nejsilnější internetové mediazastupitelství v ČR. Poskytuje komplexní služby v oblasti internetové reklamy, od analýz internetového trhu, informační podpory mediálního a marketingového výzkumu a přípravy a optimalizaci reklamních kampaní přes zpracování individuálních projektů, kreativní návrhy nestandardních reklamních formátů a produkci bannerů až po zpracování „post-buy“ analýz. Pestrost portfolia serverů Impression Media umožňuje přesné zacílení mnoha specifických skupin uživatelů českého internetu podle různých kritérií. Společnost Impression Media je součástí české mediální skupiny Media Bohemia.


NetMonitor je rozsáhlý výzkumný projekt, jehož cílem je  poskytnout informace jak o návštěvnosti internetu v České republice,  tak i o sociodemografickém profilu návštěvníků. Zadavatelem projektu je Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Realizátorem projektu je společnost  MEDIARESEARCH, a. s., ve spolupráci se společností Gemius S.A.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .