MMS bude zastupovat rádia skupiny MAFRA

Mediální skupiny MAFRA a Media Bohemia (MB) se dohodly na spolupráci v oblasti mediálního zastupování. Společnost Media Marketing Services (MMS) ze skupiny Media Bohemia bude od 1. ledna 2008 zastupovat také rozhlasové stanice patřící do skupiny MAFRA: Expresradio 90,3 FM a Rádio Classic FM ve vztahu k mediálním agenturám a národním klientům. Prodej reklamy lokálním klientům zůstává beze změn, tedy plně v kompetenci obchodního oddělení MAFRA.

„Obě rozhlasové stanice jsou určitě zajímavým doplněním portfolia MMS. Tuto spolupráci se společností MAFRA navíc vnímáme také jako výraz důvěry v profesionální úroveň služeb MMS,“ řekl ke spolupráci těchto dvou významných mediálních skupin Daniel Sedláček, ředitel a předseda představenstva Media Bohemia.


„Spolupráce se společností MMS je pro nás logickou volbou vzhledem k zaměření Expresradia 90,3 FM a Rádia Classic FM.  S přihlédnutím k pozici Mediální skupiny MAFRA jakožto největšího multimediálního koncernu v ČR považujeme naši spolupráci se společností MMS za další strategický krok na poli rozvoje našich rozhlasových aktivit,“ řekl ke spolupráci obchodní ředitel Mediální skupiny MAFRA David Novák


Zařazením Expresradia a Classic FM se počet rozhlasových stanic zastupovaných MMS rozroste na 56. Týdenní poslechovost obou rádií dosahuje 87 000 lidí (zdroj: RadioProjekt, 1. 4. – 30. 9. 2007). Podíl MMS na trhu se tak podle těchto údajů zvýší ze stávajících 42,4% na 42,7%.


MEDIA MARKETING SERVICES a.s. (MMS) je nejsilnějším rozhlasovým mediazastupitelstvím v ČR. Na národním reklamním trhu zastupuje 54 lokálních a regionálních rozhlasových stanic sdružených v rozhlasové síti MMS Radio Network. Výnosy z národní reklamy, které zastupovaným stanicím MMS dodává, jsou důležitým zdrojem pro jejich fungování a rozvoj. Podle nejnovějších průzkumů poslechovosti (Radio Projekt 1. 4. – 30. 9. 2007, populace 12-79 let) poslouchá rádia ze sítě MMS Radio Network 4.807.000 posluchačů týdně. Podíl rádií sítě MMS Radio Network na celkové poslechovosti činí 42,4 %. MMS je součástí mediální skupiny Media Bohemia, která se vlastnictvím obchodních podílů v provozovatelích rozhlasového vysílání účastní na vysílání 26 regionálních a lokálních rozhlasových stanic. Více informací na www.mms.cz.


Mediální skupina MAFRA sdružuje pod svou střechou produkty ze všech oblastí mediálního trhu. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny, nově přibyl bezplatný deník Metropolitní Expres. Zpravodajské portfolio doplňují nejdůvěryhodnější zpravodajský portál iDNES.cz a server Lidovky.cz. Do skupiny dále patří hudební televize Óčko, hudebně-společenský časopis Filter, lifestylový časopis Yop!, časopisy Svět mobilů a Mobilhry, a pražská rádia Expresradio 90,3 FM a Rádio Classic FM.


Skupina Media Bohemia
Nejsilnější ryze česká mediální skupina, jejíž společnosti na trhu působí už od roku 1995 (založení Media Marketing Services s.r.o.) a dnes vlastní 26 regionálních a lokálních rádií. Vedle akciové společnosti Media Bohemia a mediazastupitelství MMS patří do skupiny i společnosti Impression Media (internetové mediazastupitelství), Sun Media (programová, marketingová a komunikační podpora rozhlasových stanic i celého holdingu), AudioTech (zvuková produkce a postprodukce) nebo Limemedia a MediaPartner (internetové aktivity).
Pro skupinu Media Bohemia pracuje více než 600 zaměstnanců a stálých spolupracovníků. V loňském roce dosáhla konsolidovaného obratu 1,2 mld. Kč.
Více informací na www.mediabohemia.cz.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .