Letiště i Zoufalé manželky u diváků zabodovaly

4. září Prima TV odstartovala své podzimní vysílací schéma a nasadila dvě novinky – původní seriál Letiště a úspěšný zahraniční hit Zoufalé manželky.

U diváků oba tituly uspěly, což se projevilo na souhrnných výsledcích – pro Primu bylo pondělí 4. září z hlediska dosaženého podílu na trhu u cílové skupiny dospělí 15+ v roce 2006 prozatím nejúspěšnější. Během dne sledovalo Primu v průměru 27,41 % všech dospělých diváků u televizní obrazovky, podíl Primy na trhu v hlavním večerním čase překročil třicetiprocentní hranici (30,97 %).


První večerní novinku, původní seriál Letiště, sledovalo 1,318 milionu dospělých diváků, vybralo si ho 35,44 % ze všech diváků starších 15 let, kteří v té době byli u televizních obrazovek. Seriál byl úspěšný ve všech věkových kategoriích, u diváků nad 35 let byla Prima v době vysílání nejsledovanější stanicí na trhu. Prima vyhrála boj s ostatními stanicemi i v kategorii ženy starší 15 let, Letiště si ke sledování vybralo téměř 40 procent (38,97 %) ze všech žen u televize.


Ještě lépe z klání s ostatními stanicemi vyšla druhá novinka Prima TV – Zoufalé manželky. První epizodu sledovalo 1,209 milionu dospělých diváků, Prima byla během vysílání jednoznačným leaderem na trhu, její divácký podíl byl 38,66 %. Druhá epizoda se přiblížila čtyřicetiprocentní hranici ještě více, vybralo si ji 39,81 % ze všech dospělých diváků u TV. I Zoufalé manželky si našly své fanoušky ve všech věkových kategoriích, nejvíce jejich osudy zaujaly diváky ve věku 35-44 let, druhou epizodu sledovala nadpoloviční většina (52,72 %) ze všech lidí v tomto věku přítomných u televizní obrazovky. Více se s osudy zoufalých manželek ztotožnily ženy, obě epizody si v průměru vybralo  43,36 % ze všech žen u televize, ale i muže příběh zaujal, obě epizody v průměru sledovala třetina ze všech dospělých mužů přítomných u obrazovky.


V Praze 5. září 2006


Jana Malíková

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .