Týdeník Euro pokračuje ve změnách

tydenik_euro

Společnost Euronews, a.s. představila v pondělí 6. června novou podobu týdeníku Euro. Ten má nové logo a vnitřní lay-out, změny mají pokračovat.

Týdeník Euro se dostal na český trh ve zbrusu nové podobě. Nejviditelnější změnou je nové logo, úpravami však prošel celý časopis, vnitřní grafika je modernější, redakce zvolila také nový font. Novou posilou je navíc od 1. června Petr Kolář, bývalý komentátor Lidových novin, věnovat se bude článkům z oblasti vrcholné politiky.

SEKCE TISK: Měsíčník Lidé a Země má novou titulku a grafiku

Jak dnes navíc uvedl server Česká média, relaunch týdeníku Euro nekončí. Od července bude Euro k dostání na kvalitnějším papíře. Kromě tištěné verze má procházet vývojem i webový portál.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .